|
Lähettäjä: :)
Päivämäärä: 24.6.26 14:10:49
Sunnuntai on ainut päivä harrastajalle päästä raveihin ilman että palkkatyössä täytyy tehdä järjestelyjä, käyttää lomapäiviä tms. Tietysti lauantaina myös, mutta alokkaille ei ole sarjoja, eikä koelähtöjä.
Sunnuntaisin voisi ajaa nk.paikallisraveja läpi vuoden, harjoitusravien sijaan, mutta toto. Koulujen aikaan viikon kaikki Ponilähdöt näihin. Sekaan muuata hrjoituslähtö tarpeen mukaan. Pääosa raviradoista ajaa harjoitusravit arkiaikaan, johon ei taaskaan työläinen pääse.
Sunnuntai taphtumaan makkarakoju, poniratsastusta ja ilmainen sisäänpääsy.
Jotain PITÄÄ tehdä että lajiin saadaan uusia ihmisiä harrastuksen kautta!!!
|