Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voitto on terve

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.6.26 22:59:10

Suurosen mukaan Voitossa ei ole mitään vikaa eikä tarvitse klinikkakäyntiä. Ori hierottiin Härmän jälkeen eikä mitään uutta ilmennyt. Suurhollola tulee seuraavaksi startiksi.

Siinäpä nettitreenareille tiedot.

  Re: Voitto on terve

Lähettäjä: näinköhän on 
Päivämäärä:   23.6.26 23:04:48

Eihän tuon tason hevosta kannata mihinkään klinikalle viedä tutkimuksiin.

  Re: Voitto on terve

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   23.6.26 23:11:09

Savolaisen puhuessa vastuu on kuulijalla. Näkihän tuon sokea Reettakin, että ongelmia on.

  Re: Voitto on terve

Lähettäjä: Kake 
Päivämäärä:   23.6.26 23:30:57

Ota nyt tuplakyssäri se keppihevosesi komerosta ja mene puistoon hypähtelemään.

  Re: Voitto on terve

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 23:32:44

Oliko ne omistajia jotka laittoivat faceen tiedon lääkärille lähdöstä " takapää ravasi huonosti ja syy pitää selvittää "

Nyt on vähän ristiriitaa ilmassa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.