Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huonot treenipaikat

Lähettäjä: Aloitteleva 
Päivämäärä:   23.6.26 13:37:43

Tuli ostettua mukava hevostila, mutta ajopaikat kehnot. Ravirata on lähellä.

Onko antaa käytännön vinkkejä, jos valmentaisi hevosta niin,että kotona vain hölkkää/ kävelyä, ja kerran viikossa ratahiitti?
Voisiko tämä toimia vanhemmalla kilpahevosella?

  Re: Huonot treenipaikat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 13:58:37

Aina jaksan ihmetellä miksi joku varta vasten ostaa hevostilaksi paikan, jossa ei pysty hevosta treenaamaan.

  Re: Huonot treenipaikat

Lähettäjä: Aloitteleva 
Päivämäärä:   23.6.26 14:39:18

Näin työssä käyvänä harrastajana joutuu puntaroimaan monta asiaa.
Meidän tapauksessa voiton vei sijainti ja se,että sekä talo ja talli oli erinomaisessa kunnossa, sekä tilalta löytyi peltoa, joista saa tehtyä heinät,ja jää vielä laiduntakin.
Tiet on murskeella, jos tulee hyvä talvi,niin pääsee ajamaan,mutta nyt näillä keleillä ei pysty kyllä vetoja/ reipasta päästään.
Lisäksi 4 isoa ravirataa alle 150km päässä houkutti.
Ja yhdelle radalle 25km.

  Re: Huonot treenipaikat

Lähettäjä: Ada 
Päivämäärä:   23.6.26 14:50:51

Vanhemmalla hevosella toimii varmasti noin, jos on tosi kehnot ajopaikat niin mielummin kävelyä vastuskärryillä kuin esim. nöpöhölkkää. Ja vanhemmala hevosellahan voi myös aivan hyvin ratsastaa.

  Re: Huonot treenipaikat

Lähettäjä: Monni 
Päivämäärä:   23.6.26 15:07:47

Aja siellä pellolla. Sinnehän saa tehtyä radankin

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.