|
Lähettäjä: Ykäkolmonen
Päivämäärä: 23.6.26 13:03:14
Taso on tietysti mitä on, mutta olisi mukava nähdä lähdössä oikeita suomalaisia hevosia, nyt kutsutuissa mukana onneksi jo Massimo Hoist. Ulkomaalaiset totta kai ok, kunhan on huippuhevonen, mutta edelleenkään nämä ruotsista ostetut ruunat ei kiinnosta pätkääkään. Olkoonkin, että ovat nykyään suomalaisessa omistuksessa ja valmennuksessa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisen raviurheilun kanssa tulevaisuudessa. Otettaan vertailuun vaikka yleisurheilun puolelta prime Usain Bolt, jos olisi isolla rahalla annettu aikoinaan Suomen passi niin ei olisi herättänyt hirveän positiivisia tuntemuksia, vaikka kaikki ennätykset ja mestaruudet olisi tullut "Suomeen".
|