Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raveihin ilmaiseksi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.6.26 11:30:26

Onko käytänteenä että loppuraveista pääsee sisään ilman lipun ostoa? Tavallisiin iltaraveihin. Ja mihin aikaan?
Tarttis vaan käydä jututtamassa yhtä raveihin osallistujaa.

  Re: Raveihin ilmaiseksi

Lähettäjä: Kyylän veli 
Päivämäärä:   23.6.26 11:36:46

Laita tilinumerosi, niin eiköhän joku laita sinne pääsymaksun verran. Ja kerro myös se summa millä sinne raveihin pääsee.

  Re: Raveihin ilmaiseksi

Lähettäjä: Ice 
Päivämäärä:   23.6.26 11:44:16

Ainakin Vermon keskiviikkoraveihin on ilmainen sisäänpääsy

  Re: Raveihin ilmaiseksi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.6.26 11:56:07

Kymppi on hinta, ja se on paljon työttömälle.

  Re: Raveihin ilmaiseksi

Lähettäjä: Hitsaaja-Pentti 
Päivämäärä:   23.6.26 12:07:13

Osta osuus hepasta niin rahahuolet väistyy. Mieluiten joku kimppa mis 500 osuutta.

  Re: Raveihin ilmaiseksi

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   23.6.26 12:13:53

Riippuu radasta ja järjestysmiehistä jotka varikkoportilla. Puolessa välissä raveja voit jo päästä.

  Re: Raveihin ilmaiseksi

Lähettäjä: Hitsaaja-Pentti 
Päivämäärä:   23.6.26 12:15:53

Mee kysyjä samalla idealla lätkäpeliin. Kolmanteen erään pääset ilmaiseksi jos tuuri käy ja on ovela.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.