|
Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 23.6.26 00:29:13
Vertailin hieman kevään ja alkukesän ravipäiviä yleisömäärän perusteella..
25.4.2026 Seinäjoella oli isot ravit..Parhaassa lähdössä 50.000 ykköspalkinto...
Aika hyvin saatiin paikalle houkuteltua yleisöä, peräti 1.326 henkeä.
9 ja 10.5.2027 Vermossa kaksipäiväiset ravit..Finlandia ajot, Arvid Åvallia jne..
Lauantaina oli katsojia 1.908 henkilöä..
Sunnuntaina paikalla oli peräti 2.240 katsojaa.
Kokemäen juhannusraveissa lauantaina 3.500 katsojaa..
Sunnuntaina oli arviolta puolet..sanotaan nyt vaikka 1.500 henkeä.
- valitettavasti sunnuntain henkilömäärä ei olut Hepan tuloksissa.
Eikä löytynyt tietoa myöskään Härmän juhannusraveista. Mutta tottahan siellä oli runsaasti katsojia.
Kävikö nyt niin että Kokemäellä viettettiin yleisömäärältään kevään/kesän suurinta ravijuhlaa Suomessa?
- monien mielestä tällaisia kesäisiä yleisöraveja tarvittaisiin lisää.
- harmi ettei tätä ymmärretä hippoksen tai veikkauksen suunnalla.
Kokemäeltäkin on ravipäiviä vähennetty...ilmeisesti päättäjien mielestä on mukavampaa ajattaa kisoja lähes tyhjille katsomoille.
|