Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lapin raviurheilun loppu häämöttää

Lähettäjä: Polle 
Päivämäärä:   22.6.26 12:45:38

Ei enää edes perinteiset kesäravit vedä osallistujia puoleensa kuten Sodankylästä näkyy... Lisäksi asiaa ei edesauta, että Sodankylän ravit laitettu päällekkäin Ylivieskan ja Oulun ravien kanssa jotka vääjäämättä kilpailevat samoista hevosista

  Re: Lapin raviurheilun loppu häämöttää

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   22.6.26 13:08:39

Sodankylästä Ylivieskaan liki 500km. Ei kyllä kilpaile samoista hevosista.

  Re: Lapin raviurheilun loppu häämöttää

Lähettäjä: hehheh 
Päivämäärä:   22.6.26 13:19:36

Eikö Sodankylän ja Ylivieskan välillä ole hevosia?

  Re: Lapin raviurheilun loppu häämöttää

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   22.6.26 13:40:33

heh osoittaa taas viisautta :D Eli Ylivieskan ja Sodankylän välillä ei ole yhtään hevosta? Jos vaikkapa puolivälissä olisi joku heppa niin sillähän olisi molemmille radoille noin 250 km matkaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.