Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sodankylän ravit peruutukseen

Lähettäjä: Sodis 
Päivämäärä:   22.6.26 10:06:19

Kyllä kai nuo järjellä peruuttavat!! 4-5 hevosen lähtöjä suurin osa... Persnettoa tulossa..

  Re: Sodankylän ravit peruutukseen

Lähettäjä: Tette 
Päivämäärä:   22.6.26 10:07:59

No ei varmasti peruta.

  Re: Sodankylän ravit peruutukseen

Lähettäjä: Maiko 
Päivämäärä:   22.6.26 11:03:45

Puhelimet laitoin laulamaan

  Re: Sodankylän ravit peruutukseen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.6.26 11:08:14

Mikähän sai sodankyläläiset laskemaan palkintoja? Luulisi että olisi varaa edes niihin 1000 euron ykkösiin.

  Re: Sodankylän ravit peruutukseen

Lähettäjä: the prophet 
Päivämäärä:   22.6.26 11:11:48

Nykysäännöillä ilman lisähevosia menee 10 sarjasta puolet peruutukseen.
Jäljelle jäisi siis 35 hevosta 5 lähtöön?

Puhelinrumba ilmeisesti käynnissä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.