Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sodankylän sarjat

Lähettäjä: Jussiko 
Päivämäärä:   22.6.26 08:53:10

Kuka laatinut sarjat? Jäikö oivallus käyttämättä. Linjat kuumina soitellaan osallistujia että saa ravit pakethin.ylisarjaan oli ilmoitettava.

  Re: Sodankylän sarjat

Lähettäjä: Vv 
Päivämäärä:   22.6.26 09:09:12

Mikähän sarjoissa oli vikana? Ainakin lämpösille oli tarjolla ihan jokaiselle rahasummalle lähtö. Mikä on aloittajalle ylisarja?

  Re: Sodankylän sarjat

Lähettäjä: Vv 
Päivämäärä:   22.6.26 09:16:58

Jos kilpailijat tienanneet noin tonnin enemmän kuin aloittajan nopea niin samoja vauhteja ne on menneet.

  Re: Sodankylän sarjat

Lähettäjä: Nussiko 
Päivämäärä:   22.6.26 09:17:45

Kannattaa katsoa tarkemmin voiVit M

  Re: Sodankylän sarjat

Lähettäjä: Katoppa 
Päivämäärä:   22.6.26 11:14:02

Sh 0-sarja puuttuu, niin puuttuu Kemijärveltä ja Kaukosesta .

  Re: Sodankylän sarjat

Lähettäjä: Katoppa 
Päivämäärä:   22.6.26 11:21:36

Niin 0-sarjassa ei osallistujia. sarja oli kyllä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.