Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Heikkilä vs Teivo

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   21.6.26 01:34:56

Voi katkeruutta jotakuta kohtaan joka ei enää edes Teivossa vaikuta. Itkuvirsi on siis facebookin Talkravi -ryhmässä.

Tykkäsin Markusta selostajana. Tätä viime aikojen draamailua en jaksa.

Re: Heikkilä vs Teivo

Lähettäjä: Leo 
Päivämäärä:   21.6.26 01:43:18

Saman luin, tuskin selvin päin kirjoittanut. Mutta myötähäpeää ja sääliä Heikkilää kohtaan. Huomaa että on katkeroitunut vanha mies,joka on katkeroitunut jostain syystä Teivoa kohtaan.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   21.6.26 01:50:35

Jonkun aiemmankin vastaavan olen nähnyt ja lähinnä myötähäpeä on se tunne mikä tulee. Juu en tiedä mitä on taustalla mutta ei tuolla marinalla mitään voita. Ja nämä on aina myöhään illalla, väkisinkin tulee mieleen että onko astunut korkin päälle vai mikä juttu.

Itse olen yhdessä yhdistyksessä aktiivina, ollut lähes 10 vuotta. Yhdistyksessä oli aiemmin jotain suhmurointia. On todella turhauttavaa kun meille, nykyisille tekijöille mussutetaan niin vanhoista asioista että me ei olla niihin vaikutettu. Vanhat on selvitetty, tehtiin iso työ niissä. Silti muutamat jaksaa säännöllisesti nostaa esille kuinka silloin ja tällöin näin tehtiin.

Menneissä vellominen ei auta ketään, ei edes sitä katkeraa ihmistä itseään.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   21.6.26 06:45:30

Tämä on se sama mies, joka kännissä soittelee, "Enkö ollutkin hyvä" puheluita, joten ei oikein suurta arvoa voi enää antaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.