Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voitto tänään

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   20.6.26 19:06:24

Niinkuin olen Jo hyvissä ajoin viikolla sanonut, kaikkien piti tietää ettei ollut Voiton päivä tulossa. Koko kauden on Ravi ollut epävarmaa eikä tänään olisi ollut saumaa Edes paremmalta paikalta. Ihmettelen miksi hevosella on ajettu suht tiheästi kilpaa ja sanottu sen olevan normaali. Ainakin kaikkien pelureiden tämä piti tietää.
Nyt pikku paussi että saadaan vielä hienot kunkkarit!

Re: Voitto tänään

Lähettäjä: Gemm 
Päivämäärä:   20.6.26 19:18:14

Hyvin tiedetty guru-Tomi!

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.6.26 19:42:24

Minä ihmettelen miksi hevosella ajetaan aina kuin se olisi uran tärkein startti, laukan jälkeen tyhjennetään siitä kaikki ulos ulkoradoille, Parvelan Retu on esimerkki siitä miten käy tuolla tyylillä. Aikansa menee, sitten hajoaa ja voitonkin kohdalla on merkkejä havaittavissa.

Lähettäjä: Varma tieto 
Päivämäärä:   20.6.26 20:06:57

Iloitkaa nyt sen tappiosta ,kun se on ollutkin painajainen.

Lähettäjä: Lääkeainerikkuri 
Päivämäärä:   20.6.26 20:12:29

Tänään ei lähdetä Voitolla yöhön. 😔 Tänään lähdetään eläinlääkärin pakeille 😔 Takapää ei ravannut kunnolla ja syy on selvitettävä. 😔 Tuhannet kiitokset tsempeistä teille kaikille ❤️
Ari "Moisku" Moilasessa ei ole kuskina mitään negatiivista sanottavaa ja kuskin vaihto höpinät on aivan turhia! Minä olen sen verran erikoinen hevonen, että on tasan kolme ihmistä, jotka voi kärryille laittaa turvallisin mielin ja he tietää suurin piirtein metkuni, koska saatan kehitellä uusiakin. Edes kasvattajani Jukka ei kuulu siihen kolmikkoon enää tänä päivänä 🥰 🧐
Pro:lle ja heidän tiimilleen SUURET onnittelut 🏆👑 💐 Ja Evartti... Oot sinä uskomattoman kova Suomen hum

Lähettäjä: Kyyj 
Päivämäärä:   20.6.26 20:31:30

Kontio ajamaan !

Lähettäjä: raffe 
Päivämäärä:   20.6.26 20:33:58

Toivottavasti Voitto tulee vielä takaisin ja vaiva ei ole suuri, mutta onko kolme matkaa liian kovaa keittoa?

Lähettäjä: kkr 
Päivämäärä:   20.6.26 20:45:43

Hmm, ei tota hevosta tartte käskeä juoksemaan laukan jälkeen.

Ei tainnut rata sopia kovaan ajoon kun tuli niin paljon laukkoja päälähdöissä. Pito-ongelmia ?

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   20.6.26 20:50:06

Minä ihmettelen tampioiden typeriä avauksia ;))

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   21.6.26 15:10:51

Sanottakoon vielä että lähdön kovin laukan jälkeinen esitys ei edes ollut Voiton vaan ehdottomasti Wertin! Hienolla ravilla tuli ihan perille asti, ennustan top3 sijalle kunkkareihin!

Lähettäjä: Jakethesnake 
Päivämäärä:   21.6.26 15:16:55

Saman laitoin merkille, Wertti jäi laukassaan enemmän kuin Voitto

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.