Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: Ilpo 
Päivämäärä:   20.6.26 18:47:20

Missä kaikki Evartin ja sillä kilpaa ajamisen kyseenalaistajat ovat???

  Re: Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.6.26 18:51:16

Ne ovat säkki päässä parkumassa surkeuttaan.

Vanha herra näytti miten lähdetään auton takaa ja miten tullaan loppusuoraa. Jotkut laukkailivat yrittäessään samaa.

  Re: Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: Kille 
Päivämäärä:   20.6.26 19:13:09

Ne on mummon kainalossa nukkumassa

  Re: Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 19:30:34

Ilpolla meni ilta pilalle kun ei pääse puolustelemaan Evarttia. Mitä sitä moittimaan kun ei ole syytä.

  Re: Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 19:36:50

Aina on syytä haukkua kaikkia menestyjiä.

  Re: Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 19:49:09

Lähtivät muka vain fiilistelemään eivätkä tosissaan ajamaan kilpaa mutta kuppilaput oli laitettu :D

  Re: Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 19:55:03

Oli vaatimaton esitys, nuuhki mukana.

  Re: Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 19:56:43

Se on sitä ammattitaitoa varustaa hevonen oikein. Joku toinen taas laukkuutti omansa kun ei osannut.

  Re: Miten täällä ei kukaan

Lähettäjä: ehdottomasti 
Päivämäärä:   20.6.26 19:59:42

Aika hyvin tuli tuohta kahdessa päivässä Ojanperän tallin hevosilla. 125,000e. Eikö ole mukava tili kahdesta päivästä??

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.