Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaksoisvoitto+kolmoisvoitto

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.6.26 18:28:11

Niin, hevosten valmentamisessa tämä mies osaa aika paljon, vai onko muilla vaan niin huonot hevoset?

  Re: Kaksoisvoitto+kolmoisvoitto

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.6.26 18:29:31

Kyllä siellä on taito takana vahvasti.

  Re: Kaksoisvoitto+kolmoisvoitto

Lähettäjä: Epäsuosittumielipi 
Päivämäärä:   20.6.26 20:47:29

Taso suomenhevosissa on vähän surkeahko vain muutama erityisen hyvä menijä, muutoin tusina tuotosta.

  Re: Kaksoisvoitto+kolmoisvoitto

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 21:15:11

En pitäisi tasoa kovin huonona kun hehkutettu VG Voitto tuli maaliin yhdeksäntenä.

  Re: Kaksoisvoitto+kolmoisvoitto

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   20.6.26 21:15:36

Suomessahan näköjään menestykseen ei tarvita kuin rahanhimoinen eläinlääkäri "emännäksi" 🤷🏻‍♂️

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.