Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemåki

Lähettäjä: juurikas 
Päivämäärä:   20.6.26 16:37:22

Aina on porukkaa, hienot kesäravit.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   20.6.26 17:00:04

Kuka kuluttajaa kiusaa, kuin itkua vääntäisi kun puhuu....

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Parhaat kesäravit 
Päivämäärä:   20.6.26 17:12:17

Kokemäellä aidot kesäravit ja lipun hintaan sisältyy istumakatsomo, josta näkee lähtöjen tapahtumat.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Petsari 
Päivämäärä:   20.6.26 19:36:42

Aika ajanut jo aikaa sitten ohi. Ränsistynyt ja surkea, miksi päästetty moiseen kuntoon?

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 19:47:34

Kuluttajaa kiusaa kauppias.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Kale 
Päivämäärä:   20.6.26 19:49:10

Juu porukkaa on ryyppäämässä .Ei homma hanskassa Paikat kamalassa kunnossa ei jatkoon.siellä ei montaa ihmistä mikä raveja seuraa.Noille mettäläisille voi tehdä juoma paikan Johni metsää Elomaa voi siellä myydä Ei oota

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   20.6.26 20:13:52

Monen mielestä paras kesärata, myös minun suosikki. Hyvä Kokemäki! Tunnelmaa.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: raffe 
Päivämäärä:   20.6.26 20:36:33

Monilla kesäradoilla on fasiliteetit puuttelliset, mutta ero Ruotsiin on kyllä liian suuri.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   20.6.26 20:51:41

Paljon ymäpäristön mökkiläisiä, tekemistä juhannuspäiväksi. Ankea paikka rakennukset huonokuntoisen näköisiä.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: pastori 
Päivämäärä:   21.6.26 09:25:33

Paljonko eilen oli väkeä paikalla? Näytti että porukkaa on..

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Treen-ari 
Päivämäärä:   21.6.26 11:11:59

Minä ainakin käyn kesäraveissakin katsomassa lähtöjä ja hevosia, en rakennuksia

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Nipsu 
Päivämäärä:   21.6.26 12:18:31

Parhaat kesäravit. Hyvä tunnelma, ohjelmaa lapsille, parhaat grillibroilerit ja leppoisia hyväntuulisia ihmisiä. Harmi että vain kolme ravipäivää kesässä.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Monni 
Päivämäärä:   21.6.26 12:37:27

Ahh ne broilerit. Parasta mitä oon saanu.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Kapu 
Päivämäärä:   21.6.26 13:43:55

Kesäratoja ei voi verrata Ruotsiin kun ei oikein maakuntaratojakaan,kaikessa ollaan jäljessä !Mutta tää on Suomi asiat niinku Suomessa tuppaa olemaan,!!!ps.ei meidän tarvii matkia Ruotsia.

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   21.6.26 14:52:29

Mikä tuota kuuluttajaa vaivaa?

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Unto 
Päivämäärä:   21.6.26 15:20:00

Viekää ihmeessä kuuluttamoon krapularyyppy

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: eepee 
Päivämäärä:   21.6.26 16:33:07

Yleisöä 3472 lauantaina

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Oppari 
Päivämäärä:   21.6.26 16:33:53

Onko Mauno Ahonen kuuluttajana Kokemäellä?

  Re: Kokemåki

Lähettäjä: Ylpeä 
Päivämäärä:   21.6.26 17:02:11

Ilari olet rohkea aito hevosmies💪roomeo

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.