Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lähdekorven paluu ,hieno homma

Lähettäjä: Max 
Päivämäärä:   8.5.26 07:36:49

Tässä perustelut.
Ensin,on Karilla toki puutteensa, kuten se että voi puhua päälle eikä aina hyväksy eriäviä mielipiteitä,saattaa suutahtaa tai korottaa ääntä. Kuten kerran poistui studiosta.

Mutta sitten syyt miksi oikeasti on hieno homma kun palaa. Tohtii ottaa kantaa ohjastajien ajoihin,sitä ei muut tee. Kun Santtu ja Pekka pahoitti mielensä kommenteista,niin Pekka pahoitti mielensä kun Kari mietti miksi ei vois kokeilla corazon comboa kengittä ja Santtu pahoitti mielensä kun mietti ääneen että olisiko evartilla voinut ajaa selkä juoksun. Myös tietämys hevosista ja niiden volmasuhteista on ihan ylivertainen, verrattuna näihin muihin. Toki ei osaa pelata ja hyödyntää tietoja.
Joka lajissa annetaan kritiikkiä loukkaamatta,näinhän Karikin tekee.

Nämä joo joo miehet Mapi, late , ja muut jotka ei tohdi ottaa kantaa ajovirheisiin tai muuhunkaan,on tylsää. Kari tuo sikäli väriä kyllä näihin studioihin.

Ja näissä missä on ulkomaalaiset,on parhaat studiot ,ja mielenkiintoisimmat kun paikalla on Pylkkänen,LähdeKorpi,Niittyjen tai Ala-Seppälä kolmantena,siinä on tietoa ja todella paljon,myös taustoista,jotka kiinnostaa suurinta osaa.
Mielipide asioita toki. Mutta tuossa faktaa, josta sitten voi vetää omia johtopäätöksiä jokainen. Ja saatte haukkua kuten täällä on tapana,mutta silti Karin paluu nyt viikonloppuna ja toivottavasti myös elitloppet viikonloppuna on studiossa,on pelastus aneemisille studiolle.

Re: Lähdekorven paluu ,hieno homma

Lähettäjä: vertti 
Päivämäärä:   8.5.26 07:46:46

Ja pelastaa sunnuntaisen studion jos näitä naapurin kuskeja tulee studioon vieraaksi ,sillä kait hänet on houkuteltu mukaan.

Lähettäjä: Juups 
Päivämäärä:   8.5.26 08:06:24

Katsotaan nyt, miten kauan, siis lasketaanko päivissä, vai kuukausissa nykyisen pestin pituus?

Oma arvaus, ettei ainakaan enää heinäkuun jälkeen ole käytettävissä...

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   8.5.26 08:10:13

Hyvin perusteltu aloitus ja olen samaa mieltä.

Päivämäärä:   8.5.26 08:15:25

Olen muuten kutsuttuna studioon kertomaan valmennuksesta. En tällä kertaa mene, haluan pysyä taustavaikuttajana ja asiakkaani ei toivo julkisuutta tekemisiinsä.

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   8.5.26 08:24:28

Mitä väliä Juups onko heinäkuussa studiossa? Nyt on toukokuu ja Finlandia. Voihan olla että ei ole edes muuta sovittu Karin kanssa kuin tuleva viikonloppu, joten keskity sinäkin nyt siihen.

Lähettäjä: Mrs X 
Päivämäärä:   8.5.26 08:29:40

Hyvin perusteltu avaus, Lähdekorpi todellakin on parasta studiossa.
Juups: Karihan eilen haastattelussa sanoi, ettei jatka kuin tietyn ajan (en muista mihin asti mainitsi) Ovat ostaneet talon Espanjasta ja käsitin että sinne taas talveksi.

Lähettäjä: Juups 
Päivämäärä:   8.5.26 08:31:16

Itse menen Finlandiaan aina paikanpäälle, niin nytkin. Ei ole minulle pienintäkään merkitystä ketä on, tai ei ole studiossa.

Kari on vain ihmistyyppinä sellainen, ettei viihdy muiden kanssa. Eikä se vain toimi pitkässä juoksussa tuon tyyppisessä työssä.

Sinänsä kaikenlaista tietoa raviurheiluun liittyen on erittäin paljon. Ilman muuta parasta antia ovat ne todella kovat taustatiedot eri valmentajista, heidän tyylistään toimia jne jne.

Lähettäjä: Jotain hyvää 
Päivämäärä:   8.5.26 08:33:10

Totta
Pelastaa aneemisen studion
Ehkä jaksan jopa kuunnella nyt

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.5.26 09:01:02

Toivottavasti Puhtimäki ei ole studiossa. Onneksi tarvittaessa voi kääntyä Vermon Youtube lähetykseen.

Päivämäärä:   8.5.26 09:20:20

Kaima 8:15:25 ei edes anonyyminä kykene ilmaisemaan ajatuksiaan.

Päivämäärä:   8.5.26 09:25:06

Se tietotaito mikä minulla on, herättää vain kateutta. Tälläkin lähes joka ketjuun olen saanut tulla oikaisemaan muiden tietämättömyyttä. Ei hevosalalla ole sellaista asiaa, josta en kaikkea tietäisi. Kateelliset narisee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.