Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitkän linjan hevosen omistaja.

Lähettäjä: Ihmettelijä? 
Päivämäärä:   8.4.26 13:09:46

Haluan tietää mitä tämä ASIANTUNTIJA NELLY ON ASIAN TUNTEMUKSENSA SAANUT;KYSYN VAAN : OLEN PITKÄNLINJAN HEVOSEN OMISTAJA:TÄMMÖNEN TYPYKKÄ NOLAA KAIKKI KUNNON HEVOS IHMISET: EIKÖ TÄTÄ LAJIA PITÄISI ARVOSTAA VÄHÄN ENEMMÄN JA PYRKIÄ HANKKIMAAN ASIALLISIA TOIMITTAJIA :TÄLLAISET TYPYKÄT NOLAAVAT KOKO HYVÄN HARRASTUKSEN:NÄMÄ EIVÄTKUULU NÄIN SUUREEN ROOLIIN RAVIURHEILUSSA: TÄMÄ ON MINUN MUELIPITEENI :HIENO URHEILU MENEE PILALLE JOS KAIKKI OSAPUOLET EI TÄTÄ ARVOSTA:

Re: Pitkän linjan hevosen omistaja.

Lähettäjä: krups 
Päivämäärä:   8.4.26 13:57:41

En tiiä millanen on pitkän linjan hevonen enkä jaksa lukee loppuun kun on jääny vahingossa capslock päälle.

Lähettäjä: paimio 
Päivämäärä:   8.4.26 13:59:22

Ihmettelijä?, eikö koneessasi ole pieniä kirjaimia?

Itse kysymykseen en tiedä vastausta. Oletan että normaali ihminen joka on päivittäin hevosten ja heidän taustajoukkojensa kanssa tekemisissä hänelle "tarttuu" tietoa ja taitoa.

On myös henkilöitä joihin ei "tartu" mikään muu kuin kateus. Kuulutko kyseiseen joukkoon?

Lähettäjä: boomeri 
Päivämäärä:   8.4.26 14:03:04

Ensinnäkin, ÄLÄ HUUDA!
Huomaa kyllä, että olet kauan mukana ollut, mutta ei näitä ohjelmia enää meille vanhemmille hevostelijoille tehdä ja mitä olen raveissa nuoremmiltakin kysellyt, niin heidän mielestään Nelly tuo esille juurikin oikeita asioita tuoreemmille ravien pariin eksyneille reippaalla esiintymisellään.
Kaikkia ei voi kukaan miellyttää, mutta ainakaan minua ei Nelly, eikä isommin kukaan muukaan, häritse sen paremmin itse raveissa ollen, tai raveja kotona katsellen.

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   8.4.26 15:13:52

Aloittajan kaltaisia raivoajia laji ei kaipaa yhtään.

Lähettäjä: no niin 
Päivämäärä:   8.4.26 15:18:08

aloittajan kaltaiset ' pitkänlinjan hevosen omistajat' ovat jokapaikassa huutamassa ja tietämässä kaikesta kaiken, ällöttävää

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.