Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äimänrautio

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   26.3.26 07:11:20

Nyt joutaa oulu kajaanikerhoon, mennyt tyhjän pelleilyksi touhu.
Oispa hyvä jos jollain selkärankaa että tiedotettas päpiirteittään miksi ratamestari sanoi itsensä irti?
Ja palaako jaaran poika takas, tais pedata jollain tasolla itsensä takasin kerta hallitukseenki tunki itsensä vai morsianko houkutteli?

Re: Äimänrautio

Lähettäjä: Jepa 
Päivämäärä:   26.3.26 07:24:22

Jaa, kiinnostaako sua yhtä paljon, miksi minä oon töistäni irtisanoutunut? Mitä väliä..
Ja se on Äimärautio.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   26.3.26 07:29:28

Mielestäni vähän eriasia, äimis kuiteski koskettaa alan harrastajia.
Kun taas sinä et anaskaan minua kiinnosta paskanvertaa!

Lähettäjä: Heidi 
Päivämäärä:   26.3.26 08:37:34

On tässä jotain erikoista touhua, fasessa toitotetaan hiittiraveista jo monta päivää mutta listoja vaan ei näy hipokses!?
Taitaa kilpailusihteerikin olla täällä somessa vaan.

Lähettäjä: Fakta 
Päivämäärä:   26.3.26 08:47:58

Lähtihän edelliset viestiketjut poistoon aika äkkiä, joten se koira älähtää johon kalikka kapsahtaa.
Saisi laittaa koko tornin väen uusiksi ennenkuin saavat enemmän vahinkoa aikaan.
Kaikki rahat menevät ravikoulun tiimituotteisiin sekä lounaaseen, jossa käy vain ravikerho syömässä.
Piiri-pieni-pyörii....

Lähettäjä: Kerttu matias 
Päivämäärä:   26.3.26 09:05:47

Tätä tullut mietittyä että eikö lie olussa ruokapaikkoja liiani kans, ja mitä ravikouluun tulee, näyttäs olevan muutamien itseään esille tuovien näyttämö.
Ei mitään tekemistä ravikoulun kanssa kuin nimi, ja tappiota tuottaa tämäkin ja sinähän ne vähäset kunkkareista saadut rahat hassataan.
Mieluummin ois pitäny markkinoida näitä talleja, jos vaikka joku reenari ois ne vuokrannu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.