Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hippos Tiedote

Lähettäjä: Hoopo 
Päivämäärä:   12.3.26 18:27:12

Suomen Hippoksen sääntö- ja lisenssivaliokunta käsittelee 23.3. pidettävässä kokouksessaan Etelä-Savon käräjäoikeudessa työsuojelurikoksesta sakkorangaistukseen tuomitun ravivalmentajan asiaa. Tapahtumat sijoittuivat elokuun ja marraskuun 2023 väliselle ajalle. Käräjäoikeuden tuomio ei ole lainvoimainen.

Suomen Hippoksella on nollatoleranssi häirintään ja syrjintään, mikä tarkoittaa, ettei minkäänlainen häirintä tai syrjintä ole sallittua ja kaikki tapaukset otetaan vakavasti.

”On tärkeää, että tämän kaltaiset häirintätapaukset nousevat esille, jotta niihin voidaan puuttua. Jokaisella on raviurheilun parissa oikeus tuntea olonsa turvalliseksi ja tervetulleeksi”, toimitusjohtaja Minna Mäenpää sanoo.

Re: Hippos Tiedote

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   12.3.26 19:04:00

Onneksi hippos alkaa puuttumaan näihin,tällä tavoin saadaan lajin maine paremmaksi kun ei lakaista maton alle ongelmia vaan puututaan niihin.Niin ikäviltä kuin nuo otsikot tuntuukin

Lähettäjä: Tiedottaja 
Päivämäärä:   12.3.26 19:09:03

Hippos antaa vakavan huomautuksen valmentajalle sekä korostaa häirinnän ja epäasiallisen käytöksen nolla toleranssia.

Eli jatketaan kuten ennenkin.

Jos kyse olisi ollut mies oletetusta, olisi noussut hirveä haloo ja pitkät kilpailukiellot.

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   12.3.26 19:45:01

Eikö "Tiedottaja" ymmärrä Lukemaansa vai onko kuitenkin "ennustaja".

Lähettäjä: Petsaaja 
Päivämäärä:   12.3.26 19:51:20

Oikeuslaitos tuomitsee ja se on siinä. Täällä intoilee "jorimattilat" luullen olevansa tuomareita

Lähettäjä: Saku 
Päivämäärä:   12.3.26 20:00:16

Jospa tyttö oppisi tästä jotain.

Lähettäjä: helmi 
Päivämäärä:   12.3.26 20:00:50

Muistakaa nyt puhua nätisti niille paskoille työntekijöille.
Saattaa nimittäin olla äänitys päällä.

Lähettäjä: Jarm 
Päivämäärä:   12.3.26 20:16:37

Mutta, kun minä olen mykkä. Minun pitää kirjoittaa lapulle ja jos minulla ei ole muuta, kuin tussi, niin onko se huutamista?

LähettäjäCPU 
Päivämäärä:   12.3.26 20:18:16

"Jokaisella on raviurheilun parissa oikeus tuntea olonsa turvalliseksi ja tervetulleeksi”

Tämä on varmasti hieno lause teoriassa, mutta ihan aina ei varmasti toteudu usealla muullakaan alalla. Jos vaikka joku työntekijä ei ilmaannu paikalle eikä ilmoittele mitään ja/tai hoitaa hommansa miten sattuu niin ei sitä kyllä kovin tervetulleeksi voi pitkään toivotella sitten jos ja kun paikalle tulee ilman mitään kelvollista syytä poissaololle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.