Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosihmiset siirtyvät koiriin

Lähettäjä: Spjut 
Päivämäärä:   6.2.26 18:48:37

Ei perze kestä enää hevostelukuluja.

Re: Hevosihmiset siirtyvät koiriin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.2.26 19:12:07

En tiiä kuluista ja samat hulluudet sielläkin vähän on, mut on se niin paljon helpompaa!

Lähettäjä: Spotz 
Päivämäärä:   6.2.26 19:22:45

Heheps ainakin lapissa näin

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   6.2.26 19:26:16

Meillä on molempia ja kyllä kilpahevosen kulut on omaa luokkaansa. Ja etenkin lämpösen,joka tarvii sitä evästä jo erilailla kuin kylmäveriset. Harrasteratsut ym menee heinällä ja kivennäisellä,mutta lv-ravurille saa työntää heinää niinpaljon ku syö sekä väkirehujakin litratolkulla. Eläinlääkärikuluthan on kovat joka elukalla,mutta muita ei tarvii tutkia ja hoitaa ihan samaa tahtia ku kilpahevosta

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   6.2.26 19:32:58

Ajat sitten oon tuon liikkeen tehnyt.

Koiria oli jo silloin kun harrastin aktiivisesti hevosia. Silloin niitä oli vain pari joiden kanssa ei tehty muuta kuin käytiin lenkillä. Nyt on useampi harrastekoira ja pihassa pari hevosta joiden kanssa ei enää muuta tehdä kuin käydään maastossa vähän lenkillä.

Lähettäjä: Kyyj 
Päivämäärä:   6.2.26 19:35:55

Meillä on aina koko suvussa ollut selvä järjestys: ihmiset ensin!

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   6.2.26 19:38:37

Lemmikkieläinten ell kulut on ihan omaa luokkaansa. Koira, kissa ym on perheenjäseniä niin kyllä tunteilla surutta rahastetaan yksinkertaisissakin toimenpiteissä.
Kannattaa hankkia koira joka on jalostettu terveys edellä. Ja tietenkin omiin harrastuksiin liittyvä rotu.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   6.2.26 20:07:03

Koira-ja hevosharrastajana hevosharrastajat ovat enkeleitä verrattuna koiraharrastajiin. Esim hötönetin jutut ovat todella iisejä verrattuna vastaavaan koiranettiin.

Lähettäjä: En minä 
Päivämäärä:   6.2.26 20:08:16

Minä en hommaa. En erityisemmin välitä koirista, en ole niihin koskaan perehtynyt. Jos pitää hevosista luopua niin mieluummin olen ilman eläimiä. Kissoista pidän kyllä, mutta koiraa en halua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.