Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Torstai

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   4.1.26 09:08:25

Onko tietoa mitkä perustelut oli ettei torstaisin järjestetä raveja? Onko päätöksen tekijät katsoneet kalenteria?

Uudenvuodenpäivä jo menetettiin: ihmisillä vapaapäivä. Kiirastorstai ja vappuaatto-torsrai = seuraava on vapaapäivä, helatorstai joka on taas arkivapaa, sekä vielä juhanustorstsi, jolloin seuraava päivä on ihmisillä vapaata.

Aivan järjetöntä päätöksen tekoa !!!! Kaikki nuo olisivat hyviä tapahtumapäivoä aivan normaalin arkipäivän sijaan, vaikkapa tiistai: silloin ei tapahdu ikinä mitään.

Re: Torstai

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   4.1.26 09:42:35

30.4 alkaen ajetaan myös torstaisin
Torstaittomat ravit ovat vain talven tauolla koska kilpailevia hevosia on vähemmän.

Suomen pääradalla, Vermossakin ajettiin viikon pääpäivänä vain 10 lähtöä.
Voisko siitä päätellä jotain kuinka paljon hevosten kilpailuttaminen talvella etenkin pitkien matkojen päästä kiinnostaa.
Myös hankalat treeniolosuhteet talvella vaikuttaa osallistumishalukkuuteen.

Raveja järjestetään siis hevosille. Kilpailukalenteri laaditaan osallistumismäärien mukaan, eikä niinkään silloin kun arvellaan saatavan hyvin yleisöä raveja seuraamaan.
Yleisö tulee jos on tullakseen raveihin viihtymään silloin kun ravitarjontaa on.

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   4.1.26 09:46:19

Mainittakoon vielä että torstai mahdollistaa järjestää ravien siirron tuolle päivälle mikäli perumisia esim sään ja olosuhteiden vuoksi tapahtuu.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   4.1.26 10:06:52

Pahoittelut: olin käsittänyt että torstait on koko vuoden pois pelistä! Hyvä näin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.1.26 11:04:26

Torstai ravit alkavat kylläkin 16.4, ei vasta 30.4

Lähettäjä: ei mitään uutta... 
Päivämäärä:   4.1.26 11:22:43

Tämä:

" olin käsittänyt että torstait on koko vuoden pois pelistä "

Tyypillistä HT palstaa!

Pääasia päästä kirjoittamaan ensin puuta heinää, kun asian voi myös ensin itse tarkistaa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.