Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Krafft->Speedex - kokemuksia?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.1.26 17:22:45

Tein sitten semmosen jutun, että tilasin aika läjät Speedexin rehuja, mm Top Sportia, Futurea, kahta eri kivennäistä, Easya ja Royalia.

Aiemmin vaan oli Krafftin rehut käytössä, nyt miksataan, vaihdon takia ja tuleva vuosi mennään Speedexillä.

Kellä muulla tän merkin rehut syötössä?

Olen ehkä mainonnan uhri, mut sisältö ja kotimaisuus. Ja että tallissa vähän kaikenlaista pollea tarpeineen.

Re: Krafft->Speedex - kokemuksia?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   1.1.26 17:47:39

Käytössä Speedexin rehut ja olen ollut tyytyväinen, suosittelen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 18:38:55

Tein saman vaihdon hinnan takia pari vuotta sitten.
Ihan ok rehu mutta paremmassa rahatilanteessa valitsisin kuitenkin Krafftin.

Päivämäärä:   1.1.26 19:34:03

. : joo on kyllä hinnoissa eroja, mutta loppupelissä sisältö ja hyvinvoivat hevoset ratkaisevat. Ja itselle kotimaisuus myöskin. Ainakin maistuneet hevosille nyt tässä toteutusvaiheessa. Tosin että, uskaltaako luopua Krafftin foalista täysin, se ollut niin hyvä rehu...ainoa mikä epäilyttää. Ehkä olen vaan itse fiksautunut siihen.

Lähettäjä: Kasi 
Päivämäärä:   1.1.26 19:55:08

Katsokaa hyvät ihmiset sisältö samat aineet melkein

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.1.26 19:59:17

Olen vaihtanut Kraftin speedexiin jo muutama vuosi sitten. Olen täysin tyytyväinen.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   1.1.26 19:59:20

Kyllä Krafftiakin saa sopuhintaan, pitää vain löytää oikea linja ostoille. Yritä tehdä diili jonkun jälleenmyyjän kanssa. Isompi satsi aina edullisempi, osta esim koko tallin 3kk:n rehut kerralla, saat varmasti hyvän tarjouksen. Speedexistä ei itsellä kokemusta, mutta jos olet tykästynyt Krafftiin, kannattaa diiliä yrittää sopia.

Päivämäärä:   1.1.26 22:35:33

Kiva kuulla,että hyviä kokemuksia. Tilaan aina puoleksi vuodeksi säkkirehut kerralla, katsellaan sitten tuossa keväämmällä, pysyykö, katoaako tai paraneeko suoritustaso.

Olen Krafftilta saanut alennusta, mut alkoi heitellä aistein havaittava laatu osassa rehuja.

Ehkä tää vaihdos ei ihan huti ollut, ainakaan toivottavasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.