Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Palkintoskaalat

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   7.12.25 15:11:43

Kun pitää alkaa turvaan kotimainen kasvatus, niin minulla olisi ehdotus joka tukisi sitä mm ruotsintuontiruunia vastaan. Aloitetaan maksaa raveissa palkinnot malliin esim normi 1000€ ykkösissä siten, että jos voittaja on kotimaista jalostusta sen saa täysimääräisenä, mutta jos on tuontihevonen niin silloin palkinto puolet normaalista eli tuollaisen lähdön voitosta tuontihevoselle 500€ voitosta jne. Kun tämä,olisi käytöntö tietäisi sen tuontihevosen omistaja jo ilmoittaessaan että mhdollinen plkinto on normi -50%. Uskon että tämä hillitsisi tuonteja ja kotimaiset alkaisi käymään kaupaksi. Sama koskisi tietty molempia rotuja.

Re: Palkintoskaalat

Lähettäjä: SP 
Päivämäärä:   7.12.25 15:54:42

Loistava idea, varsinkin lämpöisille. Suurkilpailuja ei saisi koskea, muuten tänne ei tule kukaan eikä suomalaisia huolita mihinkään.

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   7.12.25 17:12:43

Ei näille hevosille (Suomessa syntyneet romut) jotka eivät pärjää sarjoissaan tulisi maksaa mitään palkintoja. Tulos urheilua, palkinnot parhaille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.12.25 18:40:41

Jep, loistava idea! Molemmille roduille käyttöön heti 2026 alusta!

Lähettäjä: Kyyj 
Päivämäärä:   7.12.25 19:02:47

Ei puolet riitä, vähintään neljäsosa täytyy maksaa :)

Lähettäjä: Yes 
Päivämäärä:   7.12.25 19:13:03

Joo, itse olen sitä mieltä, että vähintään 20 000 per kotimaisen kasvatuksen tuotos aina vuosittain tilille.

Jos on vähemmistön edustaja, niin summat tuplana.

Lähettäjä: Pentti 
Päivämäärä:   8.12.25 00:11:28

Mikä vähemmistö, eihän raviurheilussa ole homoja tai lesboja bi porukasta nyt puhumattakaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.