Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä minä oikein sanoinkaan

Lähettäjä: Lööperi-Lauri 
Päivämäärä:   21.11.25 19:42:57

Lopeta jo hyvä mies kun et enää tiedä ja ymmärrä mitä olet itse juuri sanonut.
Pistäkää nyt se ukko pakkolomalle kun ei ymmärrä itse lähteä.

Re: Mitä minä oikein sanoinkaan

Lähettäjä: Ei ei näin 
Päivämäärä:   21.11.25 19:50:19

Ei edes malta olla kotona vaimon ja lapsen kanssa eikä pitää isyyslomaa. Onko oikeasti omasta mielestään niin korvaamaton.
Kauanko vaimo jaksaa yksin illat ja viikonloput,ja ankea lapsuus tulossa. Miettikää, vanhempain illat ,lapsen isä on aina silloin töissä raveissa tai totostudiossa. Rippikoulu,late senkin päivän senkin töissä jne. Tämä lienee tulevaisuus siellä.

Lähettäjä: Madness 
Päivämäärä:   21.11.25 19:53:55

Jotain rajaa noihin juttuihin Ei ei näin. Isyysloman pitänyt ja lienee päivät kotona. Hanki elämä!

Lähettäjä: kiukku 
Päivämäärä:   21.11.25 20:13:21

Olette ihan sairaita, siis ihan oikeasti. Nimenomaan, hankkikaa elämä.

Pidättekö muidenkin isyyslomista samalla tavalla huolta? Omistanne, naapurin, sukulaisten, raviohjastajien? Aivan varmasti ehtii olla myös perheensä kanssa, kuten muutkin työssä käyvät tuoreet isät. Ehkä teidänkin kannattaisi sen sijaan että sekoilette täällä.

Hienoa että Lauri tekee tätä työtä, valtaosa kuulijoista tykkää. Sitten ovat nämä katkerat idiootit joiden mielipiteestä ei tarvitse minkään muunkaan osalta välittää.

Lähettäjä: hoho 
Päivämäärä:   21.11.25 20:19:36

siis lauri käy kolme neljä päivää viikossa töissä ja työ ootta huolissanne? työttömästä sekin varmaan tuntuu paljolta

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   21.11.25 20:22:17

Kyllähän se varmasti kauhealta työttömistä tuntuu kun joku käy töissä vaikka on tuore isä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.