Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Matteo webb

Lähettäjä: Lauri 
Päivämäärä:   8.11.25 14:21:45

Malliesimerkki kipeästä hevosesta?
Ei hel.etti!

Re: Matteo webb

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 14:51:59

tämän ravi on tainnut olla aina melkoisen jäykän näköistä

Lähettäjä: Utelias 
Päivämäärä:   8.11.25 16:23:24

Ontuihan tuo niin että olisi ehdottomasti pitänyt keskeyttää

Lähettäjä: S-joki 
Päivämäärä:   8.11.25 17:14:26

Eiköhän siellä tallissa ole muitakin huonoravisia kuin tämä.

Lähettäjä: Maajussi 
Päivämäärä:   8.11.25 17:27:13

50%

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   8.11.25 17:38:06

Oli kyllä hirveää "ravia" selvästi muista jääneenä. Pitää olla pokkaa että tuommoista könkkää edes kehtaa ajaa koko matkan eikä keskeytä pois.

Lähettäjä: Katsokaa 
Päivämäärä:   8.11.25 17:42:33

Oli ilmoitettu uuteen starttiin jo maanantaille...

Hevosen hoitona tuolla on pelkkä hevosen pesu.

Lähettäjä: Nii 
Päivämäärä:   8.11.25 18:57:18

He ei kyllä taida paljoa hevosia hoidella. Raaka määrä startteja jokaisella vuodessa eikä taukoja muuta kuin hajonneena.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   8.11.25 19:11:23

Treenarilla 19 hevosta valmennuksessa. Vaimo on 16 hevosen hoitajana. Kukahan hoitaa niitä kolmea, niille ei merkitty hoitajaa.
Kuitenkin on esimies hoiva firmassa,ja niissä kyllä esimiehillä on yleensä hirveästi kaikkea hommaa,miten ihmeessä voi keretä hoitaa 16 hevosta ja samalla olla työssä joka on aikaa vievää arkisin. En itse kyllä repeäisi niin moneen paikkaan viikossa.
Mutta silti pitää sanoa et hyvä kun hommaa hevosia, yrittäjyyttä kuitenkin tarvitaan raviurheilun saralla.
Toki kun ostais myös Suomessa syntyneitä LV varsoja ,kokeilis niillä ikäluokka kisoihin ja suomenhevosia niin oli hienoa.

Lähettäjä: Ideaa 
Päivämäärä:   8.11.25 19:18:09

Tallin huippuvuosista meno kyllä hiipunut. Pitäisikö keskittyä pienempään kalustoon, enemmän huoltoa ja suunnitelmallisempaa treenaamista ja kilpailuttamista. Tosiasia että asiakkaat pikkuhiljaa katoaa jos ei muutosta tule.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   8.11.25 20:37:02

En kyllä ymmärrä kuka tuossakin porukassa haluaa olla vielä mukana jossa kilpailutetaan ontuvaa hevosta.
Oli kyllä niin järkyttävän näköistä menoa tänään että en kyllä ymmärrä kuinka joku voi tuoda tuollaisen hevosen starttiin.
Onko Antti noin sokea että ei näe miten vaivaisia sen hevoset on? Ei siellä kyllä paljoa hevosia huolleta niinkuin joku jo aikaisemmin laittoikin että taitaa pesu olla ainut huolto siellä.
Ja vielä ihaillaan tuota touhua että minkälaisia työmyyriä ne on kun ajellaan ympäri Suomea ja välissä Ruotsissa ja kilpailutetaan ahkerasti hevosia.
Hevoset on kyllä unohdettu kokonaan siellä, pidetään vaan koneina ne ja antaa hajota vaan niin hommataan sitten uusi.
Toivottavasti tuo touhu saa lopun jossain vaiheessa.

LähettäjäTiina Ala-Rantala 
Päivämäärä:   8.11.25 21:13:42

Kiitos palautteesta. Kaikki vapaa-aika menee tallilla ja yllättävän paljon ehdin olla tallilla, esihenkilötyöstä huolimatta. Mulla on hyvä työnantaja, hyvä henkilöstö ja hyvä sijainen mulle, kun olen poissa. Koen itse olevani työn päivänä syntynyt. Ihan turhaan murehdit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.