Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taas nelly...........

Lähettäjä: iivana 
Päivämäärä:   8.11.25 13:38:01

Seinäjoen raviradalle isot miinukset haastattelija valinnasta. Jos pitää ottaa halvin ja ylivoimaisesti suomen huonoin niin jättäisivät sitten haastattelematta.

Re: Taas nelly...........

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.11.25 13:39:52

Vähempikin riittäs !

Lähettäjä: Humi 
Päivämäärä:   8.11.25 13:43:29

Valivalivali. "Aikuiset" jaksavat täällä itkeä. Niiif niiif. Säälittäviä olette.

Lähettäjä: Pentti Hikka 
Päivämäärä:   8.11.25 13:53:58

Lapsen ääni. Nelly sopis lapseks eskariin. Niin ihqua kaikki.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 13:58:26

Luulisi että nellykin katsoo suorituksiaan jälkikäteen. Hävetyksen pitäisi olla kova niin luokattomia on esitykset.

Lähettäjä: Ihailija 
Päivämäärä:   8.11.25 14:00:51

Onko aloittaja Ryssä ?

Lähettäjä: jorma 
Päivämäärä:   8.11.25 14:05:27

Ryssätkin tietää että nelly paskin suomessa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 14:06:44

Kaikki maailmassa tietää nellyn olevan huonoin.

Lähettäjä: Helinä 
Päivämäärä:   8.11.25 14:09:35

Mä kyllä pidän Nellystä!
Osaa katsoa asioita myös kilpailijan näkökulmasta., kun on kokemusta itselläänkin siitä.
Paras naisista Marinkan ohella.

Lähettäjä: kalle 
Päivämäärä:   8.11.25 14:12:42

Marinka nyt aivan eri kastissa kuin nelly. Marinka ymmärtää hevosista ja kilvanajosta paljon enemmän kuin nelly.

Lähettäjä: Pentti Hikka 
Päivämäärä:   8.11.25 14:13:42

No niin . Mun oma äänihän sopisi vain paskapyttyyn, kun se menee mun jööristä tukkoon.

Lähettäjä: .. .. 
Päivämäärä:   8.11.25 14:14:13

Seinäjoelle nyt iso miinus aivan luokaton haastattelija valinta. Kyllä Mikko olis hoitanut haastattelut.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.11.25 14:15:25

Mokaili Hietasen faarin haastattelussakin, ei oikein vissiin tiennyt mitä kysyisi ja miten, välillä sinutteli välillä teititteli. Jännitti vissiin

Lähettäjä: ois 
Päivämäärä:   8.11.25 14:16:02

Pitäny Nellyn ja Laten vaihtaa paikkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Late paras haastis!

Lähettäjä: kalle 
Päivämäärä:   8.11.25 14:17:03

Nellyn olisi pitänyt pysyä kotona.

Lähettäjä: stdio 
Päivämäärä:   8.11.25 14:25:52

miksi nelly joka @!#$ paikasssa allergia senkun lisääntyy pian on mitta täysi pois ainakin pääraveista

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.11.25 14:32:51

En ymmärrä päivästä toiseen jatkuvaa Nellyn mollaamista, eikä hän todellkaan ansaitse tätä haukkumista. Menkää ite sinne haastattelemaan niin saatte mitä haluatte.

Niin tv:ssä kuin radiossakin on sata kertaa huonompia äänityöläisiä.

Lähettäjä: martti 
Päivämäärä:   8.11.25 14:37:22

Nelly huipputyttö.

Lähettäjä: Eira 
Päivämäärä:   8.11.25 14:38:03

Pedofiili Pentti fantasioi täällä eskarilaisista, kun ei kykene oikeaa naista tyydyttämään.

Lähettäjä: tototv 
Päivämäärä:   8.11.25 17:21:29

Tykkään Nellyn tyylistä...sanavalmis, erilaiset kysymykset ei toista itseään ja niin sympaattinen.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   8.11.25 17:40:04

Minusta ihan hyvä, mikä teitä siinä risoo?

Lähettäjä: nää pitää tietää 
Päivämäärä:   8.11.25 18:17:13

Vastaan pyynnöstä.
Korpikoski puhuu huonoa suomen kieltä, tosin monet muutkin toto-teeveessä lähinnä Hyvöstä ja Hernesahoa lukuun ottamatta.
Korpikoski toistaa jatkuvasti liikenteeseen-sanaa. Eivät ne hevoset lähde kehätielle, kasitielle tai Porin keskustaan vaan liikkeelle tai matkaan.
Korpikosken kielenkäytössä ei ole possessiivisuffiksia. On minun hevonen, sinun hevonen, hänen hevonen, meidän hevonen, teidän hevonen ja heidän hevonen.
Korpikosken kielenkäytössä ihmiset ovat meikäläisiä ja teikäläisiä.
Nykyisin toimittajat, etenkin ravitoimittajat, ovat enimmäkseen hyvin itsekeskeisiä. Tuntuu kuin jatkuvasti olisi tärkeintä kertoa omat lomamatkat, mökit ja autot egon pönkittämiseksi. Korpikoski voittaa itsekeskeisyydessä kaikki muut.
Korpikoski sanoo: minun on ihan pakko kysyä. Ensinnäkään toimittajan ei tarvitse selittää, miksi hän kysyy jotain. Korpikoski tahtoo sanoa, että minä olen haastattelun tärkein henkilö, ei haastateltava tai vastaus.
Nelly sanoo: minulla on teille tulojärjestys. Toisin sanoen minä olen tärkeämpi kuin itse tulojärjestys.
Korpikoski: kuinka sattuikaan tulemaan puheeksi, kun minulla on tätä autourheilutaustaa... Kuinka sattuikaan tulemaan puheeksi, kun minä olen ajanut siellä Solvallan hornankattilassa monta kertaa.
Loputtomasti: minä, minä, minä...

Lähettäjä: Tiuku 
Päivämäärä:   8.11.25 18:24:23

Nää pitäis tietää.
Taidat olla ihan ykkösfani kun noin hyvin on muistissa asioita. Onko sulla Nelly videolla ja kelaat sitä kaiketpäivät. Eiköhän nykyaikana kaikki ihmiset ovat " minä minä minä", valitettavasti.

Lähettäjä: iivari 
Päivämäärä:   8.11.25 18:26:12

Nelly paras.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.11.25 18:28:26

No jopas on keksimällä keksittyjä vastauksia, nää pitää tietää. Ihan kuin näitä typeriä perusteluja ei voisi soveltaa kehen tahansa

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.11.25 18:40:31

Typerä kydymys minkälaiset ohjat oli. Yleensä ne on nahkaa tai kumisekoitetta

Lähettäjä: Böllä 
Päivämäärä:   8.11.25 18:53:53

Olipa tyhjentävä yhteenveto”nää pitää tietää”. Jos tuota Nellyä jatkuvasti pidetään näissä ravistudioissa, niin voisiko hänet ohjata puhekoulutukseen? Hän painottaa sanoja ja lauseita todella kummallisesti.

Lähettäjä: Halpa kopio 
Päivämäärä:   8.11.25 18:56:21

Ja kun ne hevosten nimet on monesti englanniksi, pitäisi sen verran pystyä. Mutta ei. Kikatikikati ja käkätikäkäti jäi aiemmalta mainitsematta. Se itsekseen naureskelukaan ei ole hyvä maneeri äänityöläiselle, vaikka kuinka olisi hauskaa ihanan moilasen tullessa voittajakehään. <3

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.