Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hippoksen pisteytykset

Lähettäjä: sillä lailla 
Päivämäärä:   28.10.25 12:49:49

Hippos on pisteyttänyt rangaistuksille eri asteet ja pyllylle taputtelu on moninkertaisesti tuomittavampaa kuin esimerkiksi henkirikokset.

Re: Hippoksen pisteytykset

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   28.10.25 13:07:14

Onko joku lähivuosina tehnyt henkirikoksen kotitallilla / ravireissulla niin että kohteena on ollut hevosenhoitaja tai muu oma tiimiläinen? Tai jossain vastaavassa alan tapahtumassa.

Päivämäärä:   28.10.25 13:18:58

huoh on ilmeisesti ollut tuota pisteytystä tekemässä ja yhteistuumin ovat tulleet siihen tulokseen, että tappaakin saa, kunhan se ei tapahdu hevosten läheisyydessä. Aika erikoinen ajatusmaailma mielestäni, mutta Hippoken kyseessäollen ei mitenkään yllättävä.

Lähettäjä: Hippoken 
Päivämäärä:   28.10.25 13:55:23

Mene päiväunille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.25 13:57:09

joo siis kyllähän hippoksen rooliin kuuluu antaa oma toinen rangaistus kaikista missä vain tehdyistä rikoksista

Päivämäärä:   28.10.25 14:10:48

Mitä tässä nyt puheenaolevan tapahtuman "rikoksista" on tapahtunut jossain muualla kuin yksityisalueella, eli Hannun tiluksilla? Mitä tekoja tässä on luokiteltu seksuaaliseksi pakottamiseksi? Mikä on tämän "uhatun" rooli tässä keississä ja millä eväillä hän yleensäkään on voinut olla todistajan roolissa?

Lähettäjä: just sillä lailla 
Päivämäärä:   28.10.25 14:33:09

Olet tainnut jo evääsi syödä, loppusi on pelkkää alamäkeä.

Päivämäärä:   28.10.25 15:00:17

Mitähän sinä tarkalleenottaen tuolla tarkoitat? ei kai tuo ollut uhkaus?

Lähettäjä: just sillä lailla 
Päivämäärä:   28.10.25 15:22:40

Kuten itsekin todistat, olet jo saavuttanut älyllisen lakipisteesi ja loppu on vain alamäkeä. Ei minun tarvitse olla sinua työntämässä rotkoon tai edes jorpakkoon, teet sen ihan itse.
Vai muka uhkaus, katso peiliin, siellä se sun pahin uhka on.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   28.10.25 20:09:22

sillä lailla, jos tappaja saa 10vuotta vankeutta, niin hän on poissa raviurheilusta vähintään 10vuotta.

Uhatun rooli on TODISTAJA. Tapahtuma on tapahtunut Hotelli Rosendalissa Tampereella, tapahtumana Ravigaala.

Tuomion saanutta ei ole syyttä tuomittu.

Päivämäärä:   28.10.25 20:22:00

Uhattu oli siinä ASIANOMISTAJA, ja tämä "uhattu" oli "todistajana" siinä toisessa jutussa. Olitko tässä ja nyt itse kuulemassa tuota "uhkausta"? Ilmeisesti et, minä olin melko lähellä ja kuulin sanaharkan, jossa kyllä mainittiin "mä tapan sut", mutta en voinut pitää sitä mitenkään varteenotettavana UHKAUKSENA. Tuon lauseen kuulee melkein päivittäin kaupungilla ja nykyään jopa koulujen pihoissakin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.10.25 20:28:11

ihmisten ja elukoitten pisteytys on rasismia

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.