Lähettäjä: Laatu!!!!!!
Päivämäärä: 25.9.25 14:10:53
Kai vatipää kopioit eilen mun PV pelini T4 Xpress A,joka maksoi vain 14,40e. Silloin lunasti lahaa 167e!!!
Tälle päivälle kun myöhemmin T86 XpressA tulee,joten kynät esiin ennenkuin transsurunkkarimode poistaa peliviestini bittiavaruuteen! Varioidessa huomioikaa varaheponi!
@!#$ mode kateuksissaan poistaa raviaiheiset pelin,kun itse ei vajakkina osaa pelata! Sen sijaan trolleillaan,esim.MukkulanRipana typeriä ho-ho,hihii,jne. laittaa solkenaan palstalle Narsisti kun on,ja sitten perään mm.Penttitrollillaan niih,no niin,hihii viesteillään ääliömäisesti itse vastaillen omiin ketjuihinsa poistamatta hölynpölyjään.
Näin hän kusettaa tarkoituksella yhteistyökumppaneita/mainostajiaan saadakseen siten keinotekoisesti kasvattamalla viestien lkm saadakseen enemmän tuloja itselleen! Huijari,joka pitäs mennä takas Niuvanniemen kavereidensa kullinlutkuttajaksi!
Toinen vaihtoehto ostaa itselleen köyttä ja vaseliinia,sekä etsiä 130kg kestävä tukeva oksa tehden kaikille palvelus! Transsuhomorunkkarivajakkihan mode on vaan,rumakin hampaaton imbesilli!
|