Lähettäjä: Valtsu-Mode
Päivämäärä: 13.9.25 04:46:26
Miksi luulette minun viljelevän juuri lyhyitä niih-kommentteja,höpelö,menkää maate,ja muita lyhyitä ärsytysviestejä,ho-ho,voi että,hihii-Pentti lempisutkautukseni.
No, tietenkin se, että viestien lkm vaikuttaa juuri tuloihini mainostajilta.Ellei palstalla keskutelua olisi, en saisi tulojakaan. Sikailullani täällä, siis pyrin ajattelemaan vain omaa napaani enkä muita ihmisiä lainkaan. Siksi en myöskään solvaavia/häiritseviä viestejä,mitkä ei omiani, koska tuloni laskisivat viestejä/ketjuja poistessani.
En lisäksi hyväksy minkäänlaista kritiikkiä itseäni vastaan vaikka olisivatkin täysin oikeutettuja,NARSISTI kun olen! En välitä itse moderaattorin työnkuvasta tai siitä olenko edes vähänkään oikeudenmukainen tai kohtelisin palstalaisia tasavertaisesti. Jos otan jonkun kirjoittajan IP-osoitteen hampaisiini, niin dissaan tietysti. Olen itsekeskeinen paskiainen ihan omasta halusta!
Täytynee katsoa peiliin,ku olen härskisti trollaillut ajaen itseni sekä hepotallin ahdinkoo. Talo lähtee alta,kun olen yrittänyt huiputtaa mainossponssejani, mistä rahoista tuloni muodostuu. Ideani on koko ajan saada viestiketjut pitkiksi,lisäten keksityillä 300 kpl trollivarastolla vain lisätäkseni viestien määrää sekä ärsyttäen palstalaisia.Jos ketjussa 100 viestiä, niin saan suhteessa enemmän tuloja kuin ketjussa vain 10 viestiä.
Siksi sikailen mollaan,ja ärsytän muita,kun minua ainoastaan kiinnostaa saada mahdollisimman paljon tuloja.Sponsorimainostajat ovat huomanneet tämän,ja alkavat kaikkoamaan.
Näin firmani menee alaspäin kuin lehmän häntä oman itseni sikamaisen käyttäytymisen johdosta, mutta kun olen idiootti,huomaan jatkavani samaa toimintaa edelleen viisastumatta tapahtuneesta.
Ehkä tulisi aika palata karkaamastani Niuvanniemestä mennä kaltaisteni pariin,kullinlutkuttajaksi takas, mikä on tietysti loukkaus siellä asuvia kohtaan,koska olen mieleltäni vielä heitäkin alempana huijauksissa tietyin itseriittoisin tarkoitusperin.
terveisin, Valtsu-mode
|