Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Siirryn Ruotsin raviurheiluun

Lähettäjä: mistä aloitan 
Päivämäärä:   10.9.25 21:03:14

Murheellisena olen katsonut kotimaan raviurheilun alasajoa. Kohta 30 vuotta yhtä tunarointia.

Pelit kohdistuvat jatkossa Ruotsiin mutta mistä perinpohjaisesti tietoa?
Atg, Svt. Mistä muualta tietoa, lähtöistoja tulostettavaksi, vihjeitä vaikka maksullisiakin, tallikommenteja?

Kiitän avusta etukäteen.

Re: Siirryn Ruotsin raviurheiluun

LähettäjäMarkkusi 
Päivämäärä:   10.9.25 21:49:30

Minä voin jakaa kaiken nouhaun tällä paltsalla tarvittaessa.

Lähettäjä: taas tätä 
Päivämäärä:   10.9.25 21:55:44

ketjunaloittaja on luuseri. Sopii hyvin hötönettiin.

Lähettäjä: hkl675 
Päivämäärä:   10.9.25 22:09:06

Aloita normaalisti ravilähdön hevosten tiedoista ja samalla travsport.se auki. Huomaat hyvin nopeasti, mitä asioita on hyvä seurata hevosista. On erilaista kuin Suomessa, helpompaa, mutta lähdön voi voittaa usein monta hevosta ja voitto tulee monesti turvan mitalla. Itse lopetin Suomen ravien seurannan vuosikausia sitten.

Lähettäjä: pst289 
Päivämäärä:   10.9.25 22:10:59

Aloita normaalisti ravilähdön hevosten tiedoista ja samalla travsport.se auki. Huomaat hyvin nopeasti, mitä asioita on hyvä seurata hevosista. On erilaista kuin Suomessa, helpompaa, mutta lähdön voi voittaa usein monta hevosta ja voitto tulee monesti turvan mitalla. Itse lopetin Suomen ravien seurannan vuosikausia sitten.

Lähettäjä: Maxi64 
Päivämäärä:   10.9.25 22:33:43

Ketjun aloittaja on älykäs, suomen raviurhelu on kuopattu. Siihen on miljoona syytä.

Lähettäjä: Volli 
Päivämäärä:   11.9.25 00:23:52

Sivustot, jotka pohjana: Atg ja Svensk Travsport, niistä lähtölistoineen ja ihan kaiken muunkin hevosista löytää. Tallikommentteja/starttikommenteja omilla sivuillaan huipuista antavat ainakin Reden, Untersteiner, Törnqvist, Mattias Djuse, Melkko, Oskar-kylin Blom, Oskar J Andersson ja moni muukin huippu.

Itse pohjaisin sinuna oppisi videokirjastoon ja tutkisin niitä. Veikkauksen sivustoilta kohtuu helppo löytää ne ja apuna erillinen Ruotsin videokirjasto, Atg Vision. Näiden lisäksi lähdöt kattavasti löytyvät esim. Saksasta, Italiasta, Ranskasta ja Wolvegasta

No kovaa puuhaa kieltämättä tuo psyykkaaminen ja aikaa on syytä varata rutkasti, mutta palkitsee kyllä jos on ahkera.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.9.25 01:59:37

Alottaja haluaa pöllönsilmä hommiin

Lähettäjä: mistä aloitan 
Päivämäärä:   11.9.25 02:01:42

Kiitos asiallisista vastauksista.

Asiattomilta kysyn, miten niin ei ole tunaroitu ja alasajettu? Onko medianäkyvyyttä, ollaanko valtakunnan kanavilla, onko starttihevosia, lisääntyvätkö kilpailumahdollisuudet, onko kansainvälistä menestystä, miltä pelivaihdot näyttävät parinkymmenen vuoden takaisiin..?

Katkenneet petsarit ovat siirtyneet mediakenttään ja päätöksentekoon jatkamaan idiotismiaan. Osaavat ovat löytäneet muilta, palkitsevammilta aloilta töitä.

Lähettäjä: Pertsa 
Päivämäärä:   11.9.25 02:39:25

Yksi siirtyi kiinteistösijoittajaksi ja on ajautunut sittemmin vaikeuksiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.