Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikkelin baana 18.8 ?

Lähettäjä: petsari 
Päivämäärä:   17.8.25 15:37:42

Onkohan ratamestari työstämässä eilen pidetyn Konepäivän valmistelujen, tapahtuman aikaisen liikkumisen(ajoneuvot) ja "osastojen" purkamiseen tarvittavan edestakaisen liikenten vuoksi täysin betoniksi mennyttä radan pintaa ?

Ratainfoa ei näy missään ja ovatkohan edes whats-up tms. ryhmään kuuluvat saaneet lisävalaistusta ?

No jos minun pitää arvata niin titytyyn käskystä vauhti edellä-ei hevosten hyvinvointi. voi v.. arvailepa siinä kellä nivelet kestää ?

Re: Mikkelin baana 18.8 ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 16:11:32

Romo hoitaa

Lähettäjä: Naamavelli 
Päivämäärä:   17.8.25 16:15:26

Paikalla käyneenä, niin raskaampaa kalustoa oli keskikentällä ja tallialueella. Kaviouralla vanhoja autoja ja mopoja etusuoralla. Että ei hätää ravien suhteen.

Lähettäjä: petsari 
Päivämäärä:   17.8.25 18:35:44

Kilautin Mikkelin kaifferille-oli poikennut äskettäin lenkillään radan kautta. Joku oli päästelly traktorilla vesisäiliövaunu perässä baanalla, joka siinä samalla ajaessa oli tiivistymässä aika kovaksi. Pelkäävätkö vesisadetta kun pitää pintaa tiivistää, vai mikä ajatus - pöliseekö pinta ?

No onhan sitä huomenna pitkä päivä tarjota piikkiäkin ja reilusti.

Lähettäjä: Ratapölkky 
Päivämäärä:   17.8.25 19:55:46

Rataa kastellaan jotta kosteus imeytyy syvemmälle. Pintaa avataan piikkivehkeillä ja kastellaan edelleen tarpeen mukaan. Vielä kilpailun aikanakin voidaan kastella lisää. Kyllä ratamestari Romo on saanut Mikkelin kaviourasta kimmoisan ja hevosystävällisen koko kesän. Jos ette usko, kysykää ohjastajilta ja valmentajilta eikä petsareilta. Ja kuinka moni teistä on nähnyt radan kunnon paikan päällä tänä kesänä? Minä olen kaikissa Mikkelin raveissa.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   17.8.25 22:33:10

Nimenomaan siellä kastellaan nyt juuri oikeaan aikaan.
Muualla aletaan läträtä 2 tuntia ennen raveja ja ravien ajan. Ja kurapaska lentää vaikka helle olisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.