Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naamarätti

Lähettäjä: Rätti 
Päivämäärä:   2.8.25 15:42:23

On oudon näköistä kun osa ohjastajista peittää puolinaamaa jollain buffahuivilla, onko niin ruma pärstä ettei kehtaa näyttää vai mistä kysymys?

Re: Naamarätti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.25 15:45:03

Ei halua hiekkaa suuhun.

Lähettäjä: Aurinko armas 
Päivämäärä:   2.8.25 15:45:54

Ahavoittaa kasvot ihan vereslihalle. Voit kuvitella miltä tuntuu, kun siihen ahavoituneen ihon päälle lentää irtohiekkaa, paskaa, kuraa ja hikeä.

Lähettäjä: Huivin tarkoitus 
Päivämäärä:   2.8.25 15:50:19

Voittajahaastattelujen lähikuvista näkee, että kuivalla ja aurinkoisellakin kelillä ilman huiveja ajaneiden ohjastajien nenän alusissa, poskissa ja leukaperissä on radasta ja kavioista singonnutta irtotavaraa. Ei tämä ole pelkkä tyylikysymys, vaan monelle ihan käytännön juttu. Tosi raavaat karjut ei tietenkään mitään muumiliinoja käytä, mutta olkoon heillä siihen oikeus.

Lähettäjä: 707 
Päivämäärä:   2.8.25 15:56:20

Ymmärrän erittäin hyvin että paljon ajavat suojaavat kasvonsa. Itse olen ajanut vain vähän startteja koska huomasin nopeasti että ei ole mun juttu. Muutaman kerran olen ajanut 2 lähtöä päivässä, muuten vain yhden per päivä. Ja se hiekka, p*ska, hiki jne tuntui ikävältä. Niin en yhtään ihmettele että kuskit jotka ajaa useita lähtöjä ja käytännössä joka päivä, haluavat kasvonsa suojata.

Lähettäjä: Hilppa 
Päivämäärä:   2.8.25 15:57:45

Rätti, jälleen näytät hötönettiläisen järkevyyden. Onnittelut.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.8.25 15:58:21

Mietipäs Rätti sitä

Lähettäjä: Mirri 
Päivämäärä:   2.8.25 16:05:27

Loppusuoran huutaminen on myös paljon vaikeampi todistaa, kun on huivi suun edessä.
Kumma juttu, että jotkut ei tarvitse sitä huivia koskaan ja joillakin se on joka kelillä....

Lähettäjä: pena 
Päivämäärä:   2.8.25 16:07:17

Ihan menestyneillä ohjastajilla on jopa pilli piilossa rätin alla, kanssakilpailijat kuulevat.

Päivämäärä:   2.8.25 16:13:40

Pellen näköistä touhua. Onneksi suurin osa kuskeista ajaa ylväästi leuka paljaana!

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   2.8.25 16:15:37

Jollain voittajan taustajoukkoon kuuluvalla (valmentaja) oli huivi kylläkin ihan silmiin asti ja hän ei ajanut. Toki voihan olla vaikka paha aurinkoallergia, sellaistakin on

Päivämäärä:   2.8.25 16:21:53

Tai pakoilee verottajaa, tai muita joille on velkaa..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.