Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lainakuski ja lämmitys

Lähettäjä: silviisii 
Päivämäärä:   14.7.25 23:17:40

Jonkin verran raveja seuranneena olen huomannut että jotkut ammattikuskit eivät välttämättä itse lämmitä ajokkejaan, ja tilanne saattaa tulla yllätyksenä myös hevosen taustajoukoille. Ymmärrän jos ajokki on kuskille tuttu ja näin halutaan jättää vähän pelivaraa lähtöjen väliin, mutta se että kuski tulee ensi kertaa ajamaan ja yllättäen kysyy voisiko valmentaja itse käydä lämmittämässä. Miksi kuski ei halua tutustua hevoseen etukäteen? Kyseessä ei kuitenkaan ole ihan nollasarjan hevoset.

Re: Lainakuski ja lämmitys

Lähettäjä: Kyyj 
Päivämäärä:   14.7.25 23:29:14

Ei tule yllätyksenä. Asiat sovitaan aina etukäteen kuinka toimitaan, olkoon tilanne mikä tahansa.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   14.7.25 23:56:45

Eiköhän syynä ole aika. Jos joka lähdössä hevonen nii ei välttämättä ehdi jokaista lämmittää. Voi jollakin olla tietty laiskuuskin :)

Lähettäjä: Kyyj 
Päivämäärä:   15.7.25 00:29:28

Aina on suunnitelma 1, lisäksi varasuunnitelma ja vielä lisäsuunnitelma, mutta yllättäen ei mikään tapahdu, niin se on.

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   15.7.25 00:33:42

Kyllä ohjastaja lämmittää, jos haluaa minun hevosella jatkossakin ajaa. Nämä nuoremman polven ohjastajat ovat tämän keksineet, että koittavat laittaa valmentajan lämmittämään.

Lähettäjä: Y.O 
Päivämäärä:   15.7.25 01:52:18

Esim. Örjän Kihlström ei ole pitkään aikaan lämmittänyt ajokkejaan ja aina valmennuksen puolelta joku lämmittää, siis se joka tuntee hevosen täysin ja sen virekehityksen ja hevosen taustaongelmat sekä niitä varten tehdyt muutokset!!
Järkevää!
Sitten lähtöön huippukuski rattaille ja siitä viimeiset pruuvit joissa huippukuski toteaa hevosen viretilan ja ravin hetkessä, juuri ennen lähtöä!
Sitten starttiin huippusuoritus ja ykkösrahat + kukat, on yleensä toiminnan tulos!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.25 05:04:35

Hannu Torvinen ei lämmitä jos hänen kanssa ei erikseen sovi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.25 05:56:33

Mulla oli kerran hevonen lähdössä 1, kuskin muut 8, 10 ja 11. Soitti mulle että ei viitsi yhden alkupään lähdön takia tulla niin aikasin, että lämmitä ite. Kyllä näitä erilaisia kuskeja on.

Lähettäjä: Grassman 
Päivämäärä:   15.7.25 06:12:53

Amatöörien hevosia ei osaa ainakaan kiinnosta lämmittää.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   15.7.25 06:25:09

Olisipa muutkin työt tuollaisia missä voisi soittaa työnantajalle etten jaksa tulla töihin vielä silloin kun pitäisi..

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   15.7.25 07:22:36

Raitala Ainakin niin ylimielinen amatööreille

Lähettäjä: Noku 
Päivämäärä:   15.7.25 07:31:35

Löytyihän se tähänkin paskanpuhuja tai toisin kirjoottaja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.