Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hauska hötönet

Lähettäjä: Eskil 
Päivämäärä:   21.6.25 12:02:13

Olen lukenut ja kuullut et tämä on ihan järkky paikka, mutta tämähän on vallan hauskaa luettavaa. Harvoin suomalainen ihminen osaa kirjoittaa niin ylistäviä kommentteja ja vielä lisäksi täällä taitaa olla vähän kilpailu, kuka sen ylistävimmän kommentin kirjoittaa.!! Vaikea jotenkin uskoa, et suomalainen mies, joita oletan useamman kirjoittajan olevan, kykenee tälläiseen. Mistä he keksivätkin nuo useat ylistävät sanat. Sitä kyllä tulee ihmeteltyä. Et wau- voiko tässä muuta enään sanoa. Suomalainen mies jälleen yllättää ;))

Re: Hauska hötönet

Lähettäjä: Velmu 
Päivämäärä:   21.6.25 12:19:34

On täällä naisiakin,jotka kirjoittaa. Mutta keski-ikä lienee reilusti päälle 50-v ?

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   21.6.25 12:51:07

kaikkein kipakimmat kommentit lähtee naisilta.

Lähettäjä: Eskil 
Päivämäärä:   21.6.25 18:58:32

Kyllä mä luulen, että usea pilkkakommentoija on mies, reilusti yli 60, yksinasuva katkera kun vaimo lähtenyt fiksumman matkaan.Meinaan niitä ovat ne, jotka nimellä kommentoivat Fb Talkravissa. Kateellisia, varsinkin Santulle. Ainakin yksi heistä myös kommentoi tänne, eikä mitenkään kaunista tekstiä.

Lähettäjä: Konsta 
Päivämäärä:   21.6.25 20:24:11

Samaa mieltä raveissa harvoin nykyään paljoa on positiivista, mutta täällä sentään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.6.25 21:13:35

kaikki janitalle kateelliset tyrkky sotanorsut tänäänkin olleet kirjoittelemassa eniten =)

Lähettäjä: Pentti 
Päivämäärä:   21.6.25 21:14:17

Just oli raveissa positiivinen, alkoholitesti.

Lähettäjä: Täh. 
Päivämäärä:   21.6.25 22:44:15

Eihän nykynuoret osaa enää kirjoittaa kahta sanaa pitempiä lauseita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.