Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tämän viikon HU ja jälkiviisaat

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   23.5.25 08:34:51

Onko joka kerta samat kasvot? Tuukka aloitti joka kerta,että komppaa kauhasta ja oli aina samaa mieltä. Koettiko mielistellä että saa kauhaselta ajettavia. Toki Tuukka myönsi että arvostelu menee ihon alle. Kovasti Kauhanen oli tiukan kanssa sitä mieltä ettei tarvitsisi arvostella. Jake sentään sanoi että muissakin lajeissa saa arvostella ja keskustella.
Myös tapaus teivainen,oli kyllä aika outoa jutustelua,Kauhanen jopa tuntui toivovan tuomiota,siltä kuulosti. Mutta jotenkin ankeaa oli keskustelu ja Tuukka täysin joo joo mies ja samaa mieltä muiden kanssa.

Re: Tämän viikon HU ja jälkiviisaat

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   23.5.25 09:04:23

Hitto. Täällä kun jotain ohjastajaa moititaan niin heti kymmenen muuta nimimerkkiä (joiden takana voi toki olla vain yksi vainoaja..) liittyy mukaan komppaamaan tai jopa sanatarkasti toistetaan aiempi kirjoitus tyyliin "tämä"
Ketään ei häiritse.

Mutta kun hevosalan ammattilainen ilmaisee perustellusti näkemyksensä niin hänenkö komppaaminen onkin mielistelyä ja oman edun tavoittelua.

Kannattaa muistaa että muitakin mielipiteitä asioista on mutta eivät saaneet ääntään esille.
Näin ollen JPn komppaaminen ei ole kaikkien hevosvalmentajien komppaamista.

Hevosihmiset ymmärtävät toistensa näkemykset perusteellisemmin koska kohtaavat asiat ja niiden seuraukset työssään.

Jaken on helppo arvostella kun hänen mielipiteensä on ääni pelureiden puolesta eikä hevosten ja hevosihmisten joiden silmissä siintää aina seuraava kilpailu eikä välttämättä "kaikki tai ei mitään"

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   23.5.25 12:11:08

Onko aloittaja ihan selvinpäin vai mitä ohjelmaa katsonut, kun aivan päinvastaista oli keskustelu? Kauhanen melkein eniten AT tapausta puolusti ja TV nimenomaan sitä mieltä että kestää kritiikkiä ja pitääkin kestää?

Lähettäjä: kitikiti 
Päivämäärä:   23.5.25 12:32:28

Miksi Mikko tuhlaat aikaasi katsomalla tuota jos täytyy valittaa?

Mun mielestä hyvä ohjelma. Nostaa esiin mielenkiintoisia aiheita. Ja hyvä kokoonpano, Jake on tällaiseen hyvä kun uskaltaa sanoa. En ole läheskään kaikesta samaa mieltä mutta ei mun elämän tarkoitus olekaan olla samaa mieltä kaikkien kanssa. Jakella on täysi oikeus olla mun kans eri mieltä.

Mikko, oletko jotenkin epävarma omista mielipiteistäsi jos kitiset muiden sanomista mutta et ota itse mitään kantaa itse asioihin. Sinulla on oikeus olla mun kans eri mieltä mutta eihän sulla taida olla omia ajatuksia mistään. Joten nyt voit ruveta haukkumaan minua.

Mikko, sulle on vain yksi neuvo: älä katso jos ei maistu.

Lähettäjä: tuttua juttua 
Päivämäärä:   23.5.25 12:37:13

Tää Mikko on yksi näistä hötönetin vässyköistä.

Lähettäjä: Espresso Macchiato 
Päivämäärä:   23.5.25 12:54:40

Kyllähän Tuukka nuoleskeli ruskeaa koko ajan. Kauhanen aivan fossiili. Vaikutta vassarilta. Rättylä ok ja Jake selkeästi paras kommenteissaan.

Lähettäjä: Espresso Macchiato 
Päivämäärä:   23.5.25 12:56:14

Jake tuo väriä ja uskaltaa puhua ja asiaa. Tuukka kuin Late. Kaikkia kompataan ja ihanaa, ihanaa. Missä omat mielipiteet? Ei missään.

Lähettäjä: jtiuku 
Päivämäärä:   23.5.25 15:11:58

Paskaa tuo oli koko lähetys.

Lähettäjä: Voi että taas 
Päivämäärä:   23.5.25 15:33:46

Mutta silti halusit katsoa ja kieriä surkeudessasi jonka nyt sitten paljastit meille.

Lähettäjä: Rallallaa 
Päivämäärä:   23.5.25 15:52:33

Puolet ajasta veivataan jotain parin pikkupojan keskistä kinaa. Hirveetä ajanhukkaa. Ainoo plussa jutun pituudesta. Edelleen kesyä mielistely shittiä. Jake vähän ryhdistäytyi hetkeks mut alko seki mielisteleen kun Iisalmi anto palutetta…. Viel on matkaa et lkis viihdyttään.

Lähettäjä: jtiuku 
Päivämäärä:   23.5.25 17:56:52

Tyhmäkö olet "voi että taas"? Pitää ohjelma katsoa ennen, kuin tietää millainen se on? Tämä oli turha täysin ala-arvoinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.