Lähettäjä: Hohoo
Päivämäärä: 16.4.25 14:37:29
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
Erittäin hyvin hoitivat hommat studiossa lauantaina.
Joanna on kehittynyt studioemäntänä huimasti, jos ei heikkoa ollut suorittaminen ennenkään. Todellinen ammattilainen työssään ja kun taas päässyt pitkästä aikaa ravilähetyksen tekoon ja ensimmäinen studio takana, niin tuskin suoritus myöskään heikkenee, eli henget on nyt auki tolla ekalla lähetyksellä.
Kari toi paljon erilaisia näkökulmia itse hevoseen ja valmentamiseen liittyen. Ihan koko lähetystä en pystynyt katsomaan, mutta hetket joissa olin mukana, olivat kyllä ns. täyttä törinää ja hyviä juttuja.
Aivan hyvin pärjää silläkin, että ei tarvitse valmiita pelisuosituksia joka kohtaan työntää. Kyllä pelureiden pitää itse pystyä poimimaan tiedonjyväset tukemaan omaa peliajatustaan.
Miettikääpä vaikka Karin analyysiä Uudenmaan Upeimman finaaliin. Vahvasti oli sitä mieltä, että pärjäävät tulevat paalulta. Ja kuinka oikeassa olikaan. Toki Pekan hevonen varmasti lähdön ois ilman laukkaa voittanut, mutta kun on kuitenkin ravikilpailu! Aika harva kuitenkaan uskoi sitä, että paalulta ois koko totokolmikko tullut.
Antaaka siis mahdollisuus uudelle tuotantotiimille. Vaikka sydämenne pohjasta jotain henkilöä tai hänen esiintymispreesensiä vihaisitte, niin eläkää tuomitko sisältöä silti. Ei se nyt niin helppoa ole tuo suoran lähetyksen tekeminenkään varsinkin tuollaisessa hommassa jossa muuttujia tulee jatkuvalla syötöllä!
|