Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  mikseivät myy

Lähettäjä: pinni 
Päivämäärä:   7.4.25 08:53:01

Miten tämä https://www.travera.nu/kopa-hast/caleb-zack-lg-it/ on ollut Traverassa jo kaksi kertaa, molemmilla kerroilla tarjottu 120 ruotsintonttua, eivätkä myy...
Vanha yksimunainen hevonen, jonka taivutustestitkin on mitä on. Tuollaisen reaalihinta olisi 30-40 000 sekkiä, eikö?

Re: mikseivät myy

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   7.4.25 13:03:36

piini, etkö ole kuullut sanontaa: Omastaan saa pyytää.

Lähettäjä: Simo 
Päivämäärä:   7.4.25 13:16:18

Olisiko huutajilta loppunut rahat? Näitä hupihuutajia suomestakin noussut näin esiin. Huudetaan mutta ei ole maksaa hevosta.

Päivämäärä:   7.4.25 17:10:00

Minäkin olen siellä huvikseni pari kertaa hintaa nostanut ja kerran jäi oma tarjous voimaan.
Mutta kyllä normaali ihminen sitten sen maksaa, minkä on ostanutkin ja nyt on komea ruattintamma kotitallissa...:)

Lähettäjä: Kunnon mies muka. 
Päivämäärä:   8.4.25 22:41:45

Minäkin huudan sillä olen kännissä. Oon vaihtanut aina tunnuksia ja nosttanut hintoja huvikseen.

Päivämäärä:   9.4.25 08:50:04

Onkohan edellisellä "Kunnon Miehellä" iso kasa vääriä henkkareita lompsassa, kun minä ainakin rekisteröidyin Traveraan ihan omalla henkilökortilla...

Lähettäjä: ........ 
Päivämäärä:   9.4.25 10:53:27

Väärää sukupuolta ja liian kallis manneille huumemuuliksi. Kuka muu risalla teuraalla mitään tekee?

Päivämäärä:   13.4.25 10:58:58

Eilen oli taas myynnissä, hinta sama 120 000 euroa ja myymättä jäi. Eli näyttää siltä, että omistajat nostavat hintaa, joku tarjoaa 100 tonnia, myyjä haluaa enemmän ja myymättä jää.

Myyjällä on tosiaan epärealistiset hintaodotukset...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.