Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  veikkauksn pelisivut

Lähettäjä: tattispala 
Päivämäärä:   2.4.25 20:34:29

ei voi kuin ihailla, mutta onhan ne kiitosta saanut. yksi hienoimmista ominaisuuksista on että jos haluaa nähdä 65 pelin arvon, sitä ei näe 65-sivulta vaan pitää mennä vaikkapa kaksoispeli sivulle

Re: veikkauksn pelisivut

Lähettäjä: öh 
Päivämäärä:   2.4.25 20:49:10

näkee sen 65-sivultakin ku vaan meet tulokset-kohtaan ni siellä arvon kehitys näkyy lähtö lähdöltä

Lähettäjä: Vieläkö kitisette? 
Päivämäärä:   2.4.25 21:26:20

Pitää erikseen kehua uusien sivujen olevan robottipelaamiseen huomattavasti aiempaa toiminta varmemmat.

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   2.4.25 22:32:28

Veikkauksen pelisivut on ihan paskat, niissä ei ole mitään hienoja ominaisuuksia eikä ne edelleenkään ole helpot puhelimella pelatessa

Lähettäjä: Fakta 
Päivämäärä:   3.4.25 14:04:09

Peestä

Lähettäjä: Joopa joo 
Päivämäärä:   3.4.25 14:07:41

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi totota puhelimella? Kaikki pelialustat hankalampia käyttää puhelimella.

Lähettäjä: Jaakop 
Päivämäärä:   3.4.25 15:59:51

Ajattelin kokeilla tätä tv:stä kuultua "totoälyä". Hetken painelin plussaa ja miinusta enkä ymmärtänyt hölkäsen pöläystä vaikka T-pelejä oon pelannut 25v. Sain 1 rivin tehtyä mutten sitäkään pelattua. Lähdin pois, uskoihin että muutkin tekee näin.

Lähettäjä: Alan Dorkin 
Päivämäärä:   3.4.25 17:21:21

Sivut lopetetaan kesällä. Pelaamiseen tarvittavat tiedot tullaan faxaamaan Orankien yhteisölle.

Lähettäjä: seku 
Päivämäärä:   3.4.25 23:37:12

Minä haluaisin nähdä edelliset juoksut siinä järjestyksessä,kun ne on juostu,eikä niin,että uusin löytyy lopusta. Mitä järkeä?

Lähdön aikana ei näe kuka kuski ajaa missäkin kohtaa,toisin oli ennen. Miksi ihmeessä näitä pitää koko ajan vexlata,kun tulos on sutta ja sekuntaa. Kuvakin on mitä sattuu,eikä ollut laitteesta kiinni,koska katsoin naapurimaan ravia,niin kuvassa ei ollut mitään vikaa.

Onhan se nyt hienoa,että saadaan missit studioon,siitä se varmaan ravien nousu alkaa. Kaikkia sitä pitää yrittää,kun tulos ei kuitenkaan ole kummonen.

Lähettäjä: Jamppa 
Päivämäärä:   4.4.25 01:16:43

Tuote ei ole kunnossa, asiakkaita ei kuunnella, lanseerataan vaan uutta sutta ja segundaa. Ei ravit lähde vain sillä nousuun että keksitään uusia pelimuotoja vaan pitää lähteä niistä juurisyistä. Jos asiakkaat haluaa ettei lähtölista katoa lähdön jälkeen niin ei varmaan kovin vaikea kuunnella ja toteuttaa se.

Lähettäjä: Savosta 
Päivämäärä:   4.4.25 05:50:35

'Minä haluaisin nähdä edelliset juoksut siinä järjestyksessä,kun ne on juostu,eikä niin,että uusin löytyy lopusta. Mitä järkeä?"

Järkihän on siinä, että ne ovat merkittynä vanhimmasta uusimpaan. Ihan normaali aikajärjestys. Seku aloittaisit jonkun kirjanpidon sivun alareunasta? Kirjat luetaan takakannesta etukanteen? :D

"Lähdön aikana ei näe kuka kuski ajaa missäkin kohtaa"
Ihan yhtä hyvin näkee kuin ennenkin...?

Lähettäjä: Ahjolinna 
Päivämäärä:   4.4.25 06:10:38

Tämä on upea uudistus kun saatiin entiset missit studioon. Ovat edustavia ja ennen kaikkea sanavalmiita. Tavoitteemme on jatkossakin, että ulkonäkö ratkaisee keitä valitaan studion lauteille juontamaan lähetyksiä. Asiantuntijoista luovemme jatkossa kokonaan, näin saamme lisää väriä lähetyksiimme.

Lähettäjä: Alan Dorkin 
Päivämäärä:   4.4.25 06:59:40

Kyllä rumemmaksi ovat menneet jos ny esim. Jakeen ja Unijukkaan verrataan. Kyllä mieskin voi olla kaunis, ja blondimääritelmäkin täyttyy.

Päivämäärä:   4.4.25 08:14:14

Savosta... Silloin,kun avataan hevosen kohdalta tiedot,niin et sinä halua nähdä onko se juossut 2018 vaiko 2025 esim,28.3 2025. Ei näy kuskit kolme ensimmäistä ylhäällä, tai sitten minä olen sokea. Onhan nämä paskat lähetyksetkin mitä sattuu,ääni ei kuulu kuva ei näy jne.

Lähettäjä: matemaatikko 
Päivämäärä:   4.4.25 08:42:25

Minua ärsyttää eniten se että lajittelu ennätyksen mukaan ei toimi. Joku idiootti päättänyt että kymmenykset ei oo mitään joten lajittelu tehdään sekuntitarkkuudella.

Aika tyhmä ajatus. Että se sekunnin kymmenys ratkaisee kaiken jos ennätykset on 11,9 - 12,0 mutta sillä ei ole merkitystä jos ero on 11,0 - 11,9.

Ja varsinkin volttilähdössä "paremman" lähtöradan huomiointi ajan mukaan lajittelussa on täysin päätön. Kenen mielestä voltin viitonen on parempi kuin kuutonen?

Ei ennätykset tietenkään ole vertailukelpoisia eikä ratkaise valintoja mutta sitä on vaan tottunut siihen että lajittelu toimii niinkuin pitää ja muut asiat päättää pelaaja ihan itse. Ennätyksiä nyt ei muuten tule katelluksi mutta jos on hankala lähtö niin kyllä mä etsin ruksattavia niistä hevosista joilla on tuore ennätysjuoksu kun kertoohan se usein hyvästä vireestä.

Päivämäärä:   4.4.25 10:34:05

Amerikkalaisten lähtölistojen sekä ATG'n sivujen kahtominen on kyllä toisinaan ärsyttävää, koska ne lähdöt ovat uusimmasta vanhimpaan. En muista että missään muualla tuohon tapaan mitään kirjattaisiin. Niin, itseäni kiinnostaa ihan kaikki tieto mitä käsiohjelmasta löytyy.

Minä olen vaan tyytyväinen kun ne ohjastajat eivät näy siellä ylälaidassa, kaikilla ei ollut kuvaakaan ja eihän ne aina olleet reaaliajassa. Kolme ensimmäistä piti siis näkyä, mites ne loput? :D Tuo ohjastajien näkyminen on kyllä vähän samassa kastissa sen huonon, onneksi nopeasti haudatun, gps-himmelin kanssa.

Elikäs lähtölistoihin pelkkä viimeisin startti näkyviin, ohjastajat valtaa lähdön aikana puoli ruutua ja toinen puolikas näyttää pelkästään kolmea ensimmäistä hevosta?

Lähettäjä: AtRisk 
Päivämäärä:   4.4.25 10:39:35

Sen lisäksi että Joanna Kuvaja on kaunis ja fiksu, sanavalmis toimittaja, hän kyllä ymmärtää hevosista enemmän kuin suomalaiset miespuoliset ravitoimittajat yhteensä. Peleistä ja historiasta ei sitten varmaan niinkään.

Lähettäjä: wise 
Päivämäärä:   4.4.25 10:56:27

Kaverini oli muutaman kerran käynyt raveissa ja normaali käsiohjelma oli hänelle tutuksi käynyt ja osasi sitä lukea. Meni sitten veikkauksen sivuille ja lopetti välittömästi totoamisen kun kaikki oli niin epäselvää. Uskon että moni muukin tekee aivan samoin.

Lähettäjä: Siperian Jenkki 
Päivämäärä:   4.4.25 11:17:12

En yhtään ihmettele että kaverisi noin reagoi.

Päivämäärä:   4.4.25 17:29:26

Savolainen,vai niin että oikein Ameriikoissa!!

Päivämäärä:   4.4.25 17:38:41

Kyllä Seku, "ameriikoissa." :D

"Kaverini oli muutaman kerran käynyt raveissa ja normaali käsiohjelma oli hänelle tutuksi käynyt ja osasi sitä lukea. Meni sitten veikkauksen sivuille ja lopetti välittömästi totoamisen kun kaikki oli niin epäselvää. Uskon että moni muukin tekee aivan samoin."

Millä tapaa ne ovat epäselvät?

Päivämäärä:   4.4.25 18:21:53

Savolainen,et ole Savosta,kun kirjoitat kahtominen.

Päivämäärä:   4.4.25 19:07:38

Aika kovia päätelmiä yhden sanan perusteella ja metsään menee. Entäs ihmiset jotka puhuvat suomea ja englantia sekaisin, eivät varmaan ole suomalaisia?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.