Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Metsämäen alueen tallit

Lähettäjä: A1 
Päivämäärä:   24.3.25 16:22:03

Löytyyköhän esim facesta jotain Turun seudun raviharrastajien ryhmää, tai muuta yhteisöä, josta löytyisi metsämäen alueen hevosihmisiä? Talleja ja heppoja on paljon, ja kun olen tuohon viereen muuttamassa, niin olisi kiva löytää paikka johon voisi päästä vaikka hoitamaan, ratsastamaan, ajamaan... Pitkä harrastustausta hevosten kanssa, enemmän ratsujen, mutta ravitallillakin oon ollut töissä. Kävisin mielellään vaikka selästä treenaamassa, voisin autella tallihommissa tai raveissa yms. Mut mistä löytyy alueen heppaihmiset?

Re: Metsämäen alueen tallit

Lähettäjä: Ta 
Päivämäärä:   24.3.25 21:21:11

Oletko ostanut talon vai mihin muutat? Seuraan alueen asuntotarjontaa, enkä ole myytäviä nähnyt.

Lähettäjä: Jupe 
Päivämäärä:   24.3.25 23:04:10

Takasuoran takana on muutama talli…

Lähettäjä: Liedon Parma 
Päivämäärä:   25.3.25 08:30:47

A1 Ei metsämäessä ole vieraille tilaa siellä on oma kerho ei sinne ole vierailla asiaa.

Lähettäjä: Wat 
Päivämäärä:   25.3.25 20:30:37

Ta, onhan esim ilmarisissa vaikka millä mitalla taloja myynnissä? Ja kai sitä aloittaja voi olla muuttamassa muuhunkin kuin ostamansa taloon...

Lähettäjä: Turisti 
Päivämäärä:   25.3.25 21:58:06

Soita ja kysele suoraan talleilta.

Lähettäjä: A1 
Päivämäärä:   26.3.25 20:08:19

Niin siis mun tarkoitus ei ollut niinkään ottaa yhteyttä näihin raviradan ammattitalleihin, vaan ennemmin alueen kotitallin pitäjiin. Näyttäisi olevan paljon niin ravureita kuin ratsuja tässä lähialueilla. Mutta ehkä sitten ainoa foorumi on facen vuokrahepparyhmät, niissä vaan ei taida paljoa ravi-ihmisiä olla.

Lähettäjä: Metsämäki 
Päivämäärä:   26.3.25 21:08:32

Ei varmaan kovinkaan monella ole tarvetta...
Monella 1-3 hevosta ja useampi ajelee jo kaverin/kumppanin kanssa hevosia.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   26.3.25 21:31:11

Kysy radalta, ne tietänee parhaiten alueen jutut...

Lähettäjä: Haagantie 
Päivämäärä:   26.3.25 21:44:16

Raviradan parkkialueen jälkeen eka risteys oikealle, siis jos olet menossa Ilmaristen suuntaan. Haagantien varresta ja sen sivu teistä löytyy kymmenen harrastaja tallia, noin viisikymmentä ravuria ja pari kymmentä ratsua. Käy vaan rohkeasti itse talleilla esittäytymässä, varmasti löytyy paikka toiveillesi.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   27.3.25 16:59:26

Katso Facebookissa ryhmä hiittiseuraa Turku Metsämäki. Ryhmä ei ole kovin aktiivinen, mutta jos laitat harrastustarjouksesi aluksi sinne, luulisi sen tavoittavan aika monta paikallista hevosihmistä. Puskaradio ja tutuntutut hoitelevat loppumarkkinoinnin. Tervetuloa tänne!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.