Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tuu Carillo mun luo

Lähettäjä: MukkulanRipa 
Päivämäärä:   26.2.25 08:44:44

Hoho

Re: Tuu Carillo mun luo

Lähettäjä: Pentti 
Päivämäärä:   26.2.25 09:44:33

Hullun hyvä avaus

Lähettäjä: KOOÄM 
Päivämäärä:   26.2.25 13:22:53

Pilkotunmäellekö?

Lähettäjä: högfors 
Päivämäärä:   26.2.25 13:26:58

Liimakankaalle

Lähettäjä: YLILAATUA!! 
Päivämäärä:   26.2.25 13:29:54

Mukkulan Ripa on Mikko Valtteri Vuorinen eli yrittää kasvattaa viestejä sadakseen yhteistyökumppaneiltaan rahaa, koska suoraan verrannollinen viestien määrästä ketjuissa, ei mistään klikkauksista mainoksiin!

mode=MVV=MulukkuVAJAKKI VATIPÄÄ!=transsuhomorunkkaritrollaaja! Narsisti-imbesillikahelivatipää! Osta köyttää+rasvaa siihen,sekä etsi rumanläskinruhosi kestävä oksa,ja tee palvelus kaikille! Joudut petoksesta linnaan/tai takaisin karkaamastasi Niuvanniemeen takas pakkopaitaan!

Tässäpä eilin voittoisa T4 Axevalla! (poistaa voit viestin,mutta et sen takaisintulemista,ÄÄLIÖ!

T4 KIINNI!

T64 Axevalla 30e/T4 20e (samat hevoset)

T4!!

1,3,7,9,11..1 voitti.Oikein!
1..varma voitti.Arvo 14e/T64 arvo 65e.
2,3,5,7,8...8 voitti.Oikein!Arvo 31e.T64 arvo 162e.
1,5,8,11..11 voitti.Oikein.Arvo 53e! Täten 53e-20e panos=33e plussaa!

Ottakaa ylös paperille ennen kuin MULUKKUVATIPÄÄVAJAKKI,MVV=moderaattori...Mukkulan Ripa,Ten Kate,Mr Na,SimoM,Iso Lompsa. Pentti tai joku muun trollin omaava, Narsisti-Sika, joka syyttä poistaa peliviestin palstalta.

Sen sijaan kun kysytte miksi viestini tulee uudestaan,no siksi...koska peliviesti kuuluu aihepiiriin. Lopuksi on perustelut siitä, mikä Tampi-vajakkimode Narsistisessa mielessä liikkuu. Oikea paikkahan hänelle on Niuvanniemi.

Hän itse moittii omilla trolleillaan tätäkin ketjua. Lisäksi kysykääpä modelta miksi hän trollaa tai jos kirjoittaa moderointiin liittyvistä asioista, niin "rekkaus"-pelko ei koskenne häntä, jos puhtaat paperit. Sitä hän ei tee, koska tulisi lukuisia viranomaisilmoituksia hänen huijaustoiminnastaan yhteistyökumppaneitaan/mainostajia tietysti! Tarkoituksena liiketoiminnassa ei liene viestien määrän lisääminen itse,mikä toisi yritykselleen lisätuloja. Ihan kuin duunari laittasi tuntilistaansa omin päin ylityötunteja omasta päästään saadakseen enemmän liksaa.Eikö totta?!

Siksi hänen omakehunsa mukaan yli 200 eri trollinimmaria,joita muutamia edellisten lisäksi viitsi mainita! SIIS,JOS VIKAA HAETTE;NIIN SE LÖYTYY PIRKKALAN TANHUANTIEN MODEN KOTIOSOITTEESTA!

Seuraavassa modeasiaa.LUE ennen kuin urvellat kirjoituksistani. Sitäpaitsi en ole "Laatu".Mode huomannee sen kun ei voi olla samaa IP-osoitetta!

Tässä moden (Mr Na/Mukkulan Ripa/Iso Lompsa/T.Carillo jne.) omakertomaa toiminnastaan jne.

jatkuva trollaaminen ketjuissa,ketjujen ja viestien poisto ihan ilman syytä,kettuilu,bannaaminen tuottaa minun impotenssin takia suurta tyydytystä pienen pilin johdostakin,olen vajaaälyinen vesipää. Yksi voi johtua asuinalueestani Tampereen Pirkkalasta epäilen vai olenkohan ainoa kieroutunut pervertikko täälläpäin.

En löydä itsestäni mitään hyvää puolta peiliin katsoessani,paitsi näen ruman pärstäni,kuvottoman läskin ruhon 139kg,lisäksi peilistä katso lähes hampaaton ja ilmeetön naisia vihaava itseään vanhemman näköinen transsuhomorunkkari,joka imee jatkuvasti pakonomaisesti tuttia sekä pitelee leluaudia toisessa kädessään.

Lempiharrastuksiini kuuluu"tällääminen" eli huulipunan laittaminen,silmien korostaminen meikillä poskipunaa laittamalla,ja erityisesti pidän kynsien kasvattamisesta,että saan vaalenpunaisella lakalla enemmä pintaa lakattavaksi. Sovittelen joka pv erilaisia peruukkejani myös peilin edessä keikistellen punaisisaa korkokengissä minihameita+korsetteja sovitellen pitääkseni ylilihavan roikkuvan mahani piikossa.

Lisäksi ulostuskarkailujen johdosta käytän vaippoja,ja mulkkukku,eiku pili vuotaa kusta jatkuvasti lattialla kun ei ole pidätyskykyä.

Kaikkinoi ominaisuudet tuli jo varhaisessa iässä minulle ilmi orpokodissa,jonne ryyppäävät vanhempani minut kierouksieni takia laittoivat,ja alkoivatkin minun takia dokuiksi.

Tämä kaikki on johtunut maailmankuvani kieroutumiseen, ja siksi pyrin olemaan mahdollisimman kettumainen pääsessäni tähän Putinimaiseen asemaan,koska koskaanhan minulla ei elämässä ole ollut ainoata kaveria tai ystävää edes täällä syrjäseudulla. Olen johtanut tätä hevostalli.net-yritystäni niin kehnosti,että huijaukseni rahoittajille tullut myös jo 2022 ilmi, jolloin liiketulokseni painui miinukselle 15 000euron verran.2023 liiketulokseni meni miinukselle vielä enemmän:21 000e!!!!

Olen ainoa työntekijä, koska kukaan ei voisikaan luonteeni takia työskentelemään kanssani, niin poikkeuksellisen idioootti,taukki,vesipää olen.Monisairauksiakin löytyy ulkomuodon lisäksi,perunanenä, kasvavat naismaiset rinnat,piliä voisi luula klitoriksi eli luulen syntyneeni naiseksi,jonka takia pukeudun ja käyttäydynkin neitimäiseksi,josta transsupukeutumenenkin kait kumpuaa.

Tässäpä vähän teille palstalaisille hieman avauduin itsestäni! Menkää höpelöt maate,kun minä tykkäään itsekseni höpistä kun toiset pitävät hauskaa tai muuten vaan viettävät normaalia elämäänsä. Poltan muuten päreeni helposti,ja olen pitkävihainen, sekä otan palstalla tiettyjä ihmisiä silmätikuikseni kohdellakseni heitä siltikin syytömänä ollessaan kaltoin kun se minusta tuntuu kieroutuneen hyvältä poistaa heidän normaaleja peliviestejään,bannaten,ja se tuottaa minulle joskus jopa vähäisen erektion, että voisin itseni sitten tyydyttää paksuihin sormiini hinkaten piliäni.

terveisin: Torbjön Carillomodena välillä esiintyen, kun on niin vaikea päättä milloin olisin Olavi,Pentti,Piste vai kenties SimoM tai Mukkulan Ripa noiden yli 200:n keksimieni trollien ohella yrittäen olla fiksumpi ettette te tai mainostajat tietäisi sitä minun tekevän saadakseni viestejä keinotekoisesti kasvattaen saadakseni yritykselleni eli itselleni lisää tuloja siinä kuitenkin surkeasti epäonnistuen!

Mr Na on palstan MODE=Mikko Valtsu Vuorinen,joka ajaa omaa bisnestään konkkaan,ja nyt neuvoo Veikkausta ; )...Hevostalli.netin liiketulos v. 2022 -15 000e,2023 -21 000e, joten hyvä neuvomaan miten bisnes konkkaan!

Lisäksi täällä hölöttää pelivihjeitää Narsistisilla omakehuillaan..lukekaapa googlettamalla millainen henkilö on NARSISTI!

Huomaattee yhtäläisyyden mode trollien kielelliset ilmaisut=samankaltaisuus,josta ei voi erehtyä, etteikö kirjoittaja olisi sama henkilö!

Katsokaapa vaikka historiasta taakasepäin seuraavien henkilönimmarien eli trollien kirjoituksia,niin itsekin huomaatte Valtsun kirjoittelevan eli aiemmin "parjatun hylkiön jo ravia.fi aikana" eli silloin esiintyi " Liimataisena" loppulausahduksen olevan Gin Gin= nyk. Iso LOMPSA!,siis ten kate,Mr Na,nämä siis kirjoittavat täysin samankaltaisin ilmaisuin eli kyseessä on sama hlö, joka on moderaattori tuntojaan masennuksissaan yrittää päteä ennen kuin lopullinen kuolinisku hevostalli.net-firmalleen tulee KONKAN muodossa!

Narsistin määritelmä:

Narsistisella persoonallisuushäiriöllä kuvataan laaja-alaista piirteiden luokkaa, joissa tyypillisesti korostuu henkilön tarve ihailuun, ja kokemukseen omasta erityisyydestä ja oikeuksista.

Narsismi ja narsistinen persoonallisuushäiriö
Narsistisella persoonallisuushäiriöllä kuvataan laaja-alaista piirteiden luokkaa, joissa tyypillisesti korostuu henkilön tarve ihailuun, ja kokemukseen omasta erityisyydestä ja oikeuksista. Nämä piirteet kytkeytyvät toisaalta herkkänahkaisuuteen ja empatian puuttumiseen erityisesti niitä kohtaan, joiden koetaan loukkaavan, tai kritisoivan itseä. Narsistiselle persoonallisuushäiriölle on tyypillistä ristiriita ulkoisen itsevarmuuden ja koetun sisäisen tyhjyyden ja erilaisten ahdistusten ja masentuneisuuden välillä.

Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivät ihmiset saattavat olla aluksi hurmaavia ja näyttävät itsestään suotuisia puolia. Narsistit eivät kuitenkaan kestä ristiriitoja, joita ihmissuhteissa vääjäämättä esiintyy. Loukkaukset, ja erimielisyydet saavat usein aikaan voimakkasta kiukkua ja esimerkiksi kostonhimoa.

Narsistit ihmissuhteissa
Narsistit tarvitsevat jatkuvaa vahvistusta ja tukea omalle itsetunnolleen. Vaikka narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen usein vaikuttaa itsevarmalta, on sisäisessä kokemuksessa jatkuva häpeän kokemisen uhka. Koska omaa aggressiivisuutta, syyllisyyttä ja häpeää ei kyetä riittävästi sietämään, näkee narsistinen henkilö nämä tunteet pikemminkin toisten aikomuksina ja kokemuksina. Tästä seuraa epärealistista epäluuloisuutta ja mustasukkaisuutta, sekä pakottavia keinoja hallita näitä epäluuloja toisia kontrolloimalla.

Etenkin intiimeissä suhteissa, kuten parisuhteessa narsisti on usein vaativa, epäluuloinen ja toista osapuolta syyllistävä. Turvattomuus, arvaamattomuus ja vastavuoroisen välittämisen puute aikaansaa kumppanissa usein merkittävää kärsimystä ja ahdistusta.

Narsistisen persoonallisuushäiriön hoito
Mikäli narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen motivoituu hoitoon, psykoterapeuttista hoidoista voi olla hyötyä.=NIUVANNIEMEEN MIKKO "VALTSU" VUORINEN=MODERAATTORI!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.