Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uudet Toto sivut,löytyi hyvä kommentti

Lähettäjä: Sebastian 
Päivämäärä:   19.2.25 20:18:10

Eräs "robottipelaaja" riksusta on ainoa, jonka olen kuullut kehuvan nykyistä toto-sivustoa. Syykin selvisi vasta myöhemmin, ks. ihminen saa palkkaa Veikkauksesta ja tekee mm. naurettavia opetusvideoita toto-sivustolle. Huvittavaa ja säälittävää sinänsä. Muutenkin on hyvin kyseenalaista, että isoja hajoituspelejä itse tekevä kaveri opastaa muita pelaajia.

Tuollainen osui silmään.

Re: Uudet Toto sivut,löytyi hyvä kommentti

Lähettäjä: Sorsasalo 
Päivämäärä:   20.2.25 05:38:07

En ole robottipelaaja enkä saa palkkaa Veikkaukselta mutta hyvin olen tullut uusien veikkaussivujen kanssa toimeen.Liekö syy että olen "maalainen".

Lähettäjä: noinhan se 
Päivämäärä:   20.2.25 08:01:02

aika usein on myös riihimäkeläinen voittanut T-pelissä isosti... toki kun ei ole kerrottu että kuka niin ei voi suoralta kädeltä sanoa että olisi kyse samasta tapauksesta, Riihimäellä varmaan kun asuu moni muukin osaava ravipeluri.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.25 10:56:03

Kateus on ansaittava ja Jari on ravipeleillä tosiaan ansainnut. Kannattaa kuunnella voitollista pelaajaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.25 13:22:00

höpö höpö poikki meni ja joutui "oikeisiin töihin" jotka on tosin hyväveli verkon kautta saatuja palkkio virkoja. yhdestä potkittiin pihalle kun ei kompetenssi riittänyt.

Lähettäjä: Gren 
Päivämäärä:   20.2.25 16:18:30

Toinen maalainen ilmoittautuu. Kyllä noiden sivujen kautta pelaaminen on toiminut ihan hyvin. Ainoa puute edelleen on, palautteen lähettämisestä huolimatta, kuskien statistiikan puuttuminen.

Ja tietysti jonkin allekirjoittaneelle tuntemattoman tekijän vastavetona Hippos ei enää julkaise toto-tuloksia kilpailutulosten yhteydessä. Joo, vähän OoT oli tämä.

Lähettäjä: xo 
Päivämäärä:   20.2.25 17:07:46

Uudet sivut toimii jotenkuten pöytäkoneella, mutta puhelimella se vaan ei toimi yhtä sujuvasti kuten ennen. Joka toista väittää puhuu paskaa

Lähettäjä: silmä silmästä 
Päivämäärä:   20.2.25 18:12:07

"hyvin olen tullut uusien veikkaussivujen kanssa toimeen" ja "näiden sivujen kautta pelaaminen on toiminut ihan hyvin", siis kaksi jopa myönteistä lausuntoa eikä kumpikaan ole kai Veikkauksen omaa väkeä.
Ihan hyvin siis, kun pystyy sentään pelaamaan, mutta uusien sivujen piti tuoda mukanaan järisyttäviä parannuksia pelaamiseen, joten mitenkähän on mennyt kokonaisuudessaan Veikkauksen mielestä?

Lähettäjä: Mr Na 
Päivämäärä:   20.2.25 20:57:53

Hyvä uudistus ollut!

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   20.2.25 21:53:06

Uudistus ollut niin huono ettei mitään rajaa

Lähettäjä: viekkaus 
Päivämäärä:   20.2.25 22:22:59

Ei ainakaan olis yhtään huonompaa voineet tehä eli onnistu ne tollot jossakin asiassa

Lähettäjä: Hermione Potter 
Päivämäärä:   20.2.25 22:26:18

En osaa käyttää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.