Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vanhoja raveja nyt netissä

Lähettäjä: Jakethesnake 
Päivämäärä:   21.1.25 19:18:35

Aivan mahtavaa, esim tämä Erkon pokaali 2004. Apassi parantaa 2100m SE:tä peräti 0,9s!!!!!!!!

Tämä ja samanvuoden kunkkareiden päätösmatka on mulle ne kaikkien aikojen hienoimmat ravimuistot. Käy katsomassa omasi

https://ravivideot.galleria.fi/kuvat/Videot/SUURKILPAILUJA/ERKON+POKAALI/2.5.2004.mpg

Re: Vanhoja raveja nyt netissä

Lähettäjä: Kari Runk 
Päivämäärä:   21.1.25 19:32:08

itsellä olis kanssa vanhoja lähtöjä dvd paljon. alunperin olivat vhs mutta siirsin dvd.

LähettäjäCPU 
Päivämäärä:   21.1.25 19:38:10

Kyllähän Apassi oli silloin kun oli parhaimmillaan todella vakuuttava. Esitteli jo silloin kykyjään kun meni 20,0a keulasta Mikkelissä vaikka jäikin Vieskerille kakkoseksi. Mutta 2003 kuninkuuden lisäksi jos mahdollista niin 2004 se vasta olikin ylivoimaa. Kuten sitten esim. tuo videolla näkynyt juoksu.

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   21.1.25 19:43:49

Hienoja muistoja, olin Rovaniemellä 2004 kunkkareissa ja kyllä Apassin päätösmatkan ylivoima on jäänyt mieleen. ”Mulla on jokamatkan hevonen” ja näin totisesti oli.

Kyllähän tässä ilta menee mukavasti kun tuolta sivustolta vanhoja raveja katsoo… ravien osalta voi todeta että aika entinen ei koskaan enää palaa. Muistot elää.

Lähettäjä: Mrs X 
Päivämäärä:   21.1.25 20:03:34

Mukavia muistoja, hienoja raveja. Aika monta jo katsottu :)

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   21.1.25 21:48:30

Kiva juttu

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.1.25 00:55:51

KIITOS!! Ei sanat riitä kertomaan kuinka arvokkaita nämä on. Siellä sitä on puksutettu menemään vuosikymmeniä sitten, usealta videolta jo löysin.

Vanhat hyvät ajat!

Lähettäjä: Iteppä 
Päivämäärä:   22.1.25 04:46:17

Nyt oli hyvä keskustele.enemmän näitä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.