Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jaken rivi

Lähettäjä: Akseli 
Päivämäärä:   15.1.25 18:58:06

Löiköjän itse rivinsä sisään? 108€ ei varmasti

Re: Jaken rivi

Lähettäjä: Late 
Päivämäärä:   15.1.25 19:02:34

Ei,nämähän on niitä pelejä mitä veikkaus maksaa itse,liekö laillista että pelin järjestäjä maksaa toisten tekemät pelit omiin peleihin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.25 19:19:50

ei vihjerivi tarkoita että sen pelaisi

LähettäjäCPU 
Päivämäärä:   15.1.25 19:25:12

Jotenkin osoittaisi vihjaajan epäluottamusta omaa riviä kohtaan jos sitä ei laittaisi sisään. Ainakin itse jos olen joskus jotain jollekulle vihjannut niin aina poikkeuksetta laitan rivin sellaisenaan itse sisään.

Ei pidä sitten tehdä liian kovalla hinnalla olevia rivejä jos niitä ei sitten sisään laita. Toki jos tuolla päiväbudjetilla niitä tekee ja osumatarkkuus on huono niin voi olla että Veikkauksen pelitili alkaa rajoittamaan pelin sisäänlaittoa loppuvuodesta.

Päivämäärä:   15.1.25 19:26:40

kela sanoi joskus ettei pelaa koskaan riviä itse jos sitä vihjaa

Lähettäjä: karillo 
Päivämäärä:   15.1.25 19:56:39

Onhan näitä "vihjerivejä" myynnissä Veikkauksen valmispaleissä, Late usein ilmoittelee millä numeroilla hänen laatimiaan pelejä on myynnissä. Ei näitä kukaan maksa, paitsi pelejä ostavat uunot tietenkin ja se näissä on epäilyttävää ja ehkä jopa lainvastaistakin, että myymättä jääneitä osuuksia ei maksa kukaan, toisin kuin pelaajaporukoissa, joissa rivin tekijä joutuu maksamaan ensin itse koko pelin.
Teoriassa on siis mahdollista, että ainoaa osunutta peliä ei ole ostettu kuin yksi kymmeneen osuuteen jaetusta pelistä. Kysäiskääpäs joku vaikka Ahjolta miten siinä tapauksessa toimitaan.

Päivämäärä:   15.1.25 20:23:11

ei valmispeleissä ole osuuksia eikä tietenkään myymättä jääneitäkään,onko vaikea ymmärtää,ne on kopioita ja tuulipuku kopioi ja maksaa jos haluaa rivin pelata

Lähettäjä: HT ammatit 
Päivämäärä:   15.1.25 20:25:26

Täällä ei ole tuulipukuja.

Lähettäjä: mutta,mutta 
Päivämäärä:   15.1.25 20:43:12

Hiljaiseksi meni tämä kaikkitietävä vihjaaja, kun hävisi Salolle selvästi T4-kisassa.

Päivämäärä:   15.1.25 20:43:23

Onko niin vaikea ymmärtää, että ne näkee Veikkauksen sivuilta VALMISPELIT. Jos ostat vaikka 120 euron hintaisesta valmispelistä 12 euron hintaisen osuuden, niin eikö se silloin ole 1/10 koko pelistä.
Kaikkia osuuksia valmispeleistä ei välttämättä myydä ja aika urpo täytyy olla, jos tästä lähtee karillon kanssa väittelemään.

Päivämäärä:   15.1.25 20:56:38

eli vain 10 tyyppiä voi ostaa tuon valmispelin?olethan urpo?

Päivämäärä:   15.1.25 21:10:00

Mene katsomaan Veikkauksen sivuilta. Esimerkiksi huomiselle on Niko Haarasen tekemiä viritelmiä T5-peliin, joissa rivihinta on 0,01€, eli 1/10 minimistä. Näitä voi ostaa hömelöt ympäri Suomea vaikka 262 kpl, jolloin sitä tulee myydyksi/ostetuksi 26 2/10 kuponkia. Valmispeleissä on myös ostettavissa koko lappuja, esimerkiksi tänään 86-peli 10,08€. Eiköhän näitä samoja ole myynnissä myös pelipisteissä, en ole varma, kun ei ole tullut näitä koskaan ostettua, kuten ei myöskään noita valmispelivirityksiä Veikkauksen sivuilta.

Olet sinä . todellinen URPO!!!

Päivämäärä:   15.1.25 21:14:37

voi pyhä jysäys,ei valmispelejä ole kukaan pelannut etukäteen eikä maksanut joten mitään ei jää myymättäkään

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.1.25 21:17:28

rivejä myynnissä 1/10 mutta ostajia voi olla vaikka ;);)aika hyvä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.1.25 21:18:03

262 jäi pois;);)

Päivämäärä:   15.1.25 21:25:21

Lopeta jo!!!
Niko Haarasen huomiselle tekemää vamispeliä hinta 0,01€ ostetaan vain yksi ja siinä sattuisi olemaan kierroksen ainoa 5 oikein tulos, niin miten luulet voitonjaon tapahtuvan ja maksaako joku ne myymättä jääneet 9 osuutta?
Pelaajaporukat, joita voi tehdä kuka tahansa myyntiin, sensijaan täytyy pelin tekijän ensin maksaa se kokonaisuudessaan ja hänen pelitililleen palautuu rahaa sitä mukaa kun osuuksia hänen pelistään ostetaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.