Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen ravi

Lähettäjä: Harrastelia 
Päivämäärä:   18.12.24 09:33:31

Tuli kaupoissa 5vuotias ruuna joka on tosi kiltti. Kun sillä lähtee ajamaan niin se toimii tosi hyvin. Hölkätessä se menee hyvin mutta sitten se rupeaa kiihdyttämään vauhtia se menee sitten kun sika vatukossa sählää ja peitsaa kun ottaa kiinni. Sitten kun löysää niin menee hyvää ravia mutta kun vauhti menee kovaksi ja ottaa kiinni niin lähtee ryöstö laukkaa. Kun saa pysähtymään niin rauhoittuu kävelemään. Suu katsottu . Mennyt 4 vuotiaana 32 ajettu muutama startti. Onko kellään ollut samanlaista.

Re: Hevosen ravi

Lähettäjä: proffs 
Päivämäärä:   18.12.24 11:50:15

Myy se minulle. Ensiksi laittaisin eteen painavamman kengän. Sitten kokeilisin erilaisia kuolaimia ja sekkiyhdistelmiä niin kauan että sopiva löytyy. Yleensä löytyy.

Re: Hevosen ravi

Lähettäjä: Harrastelia 
Päivämäärä:   18.12.24 13:20:49

Olen miettinyt samaa että painavampi kenkä eteen. Kokeilin laittaa kahdet painoputsit päällekkäin niin kyllä oli hiljasessa vauhdissa parempi. Etusen kavio on mielestäni liian lyhyt. Meinasin antaa sille kolmen kuukauden rekikuurin kun on nyt lunta tarpeeksi. Saattaa mennä tämä sählääminen ravissa hermoilun piikkiin. Kyllä pitkät lenkit ja reki sen rauhoittaa. Olen kokeillut muutamia kuolaimia ja nyt ajan suoralla kumi kuolaimella. Ollut vasta kuukauden ja nyt pääsen metsäauto teille ajelemaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.