Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  MM-ravi

Lähettäjä: rex 
Päivämäärä:   4.11.24 09:26:22

Onko hyvä vihjepalvelu vai onko sitä enää edes olemassa?

Re: MM-ravi

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 09:44:35

Kilpailijana täytyy kommentoida sen verran, että hinta-laatu suhteeltaan ihan kärkipäätä ja sieltä löytyy Ravimaailmasta, kuten kaikki muutkin.

Lähettäjä: olli 
Päivämäärä:   4.11.24 10:32:18

Kilpailijana? Eikä tämä maankuulu Maalikamera ole taas lopettanut. Eikä edes ensimmäistä kertaa.

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 12:38:30

Jaa, ei ole minulle itselleni tuo tieto tullut. No siinä tapauksessa tulikin vapaaviikko vihjeiden suhteen, jos firma onkin lopettanut...

Lähettäjä: Olli 
Päivämäärä:   4.11.24 12:43:51

Uutisia Maalikamera päivittänyt 4kk. sitten, siitä päättelin että on taas lopettanut..

No, kyllä aivan sama onko hengissä tai ei, niin huonosti ylläpidetty putiikki. Toki 4kk vanhat jossittelut on vielä tänäänkin tuoreita, eikö vaan.

Muistelen että ko. vihjepalvelu lupasi pitkän seurannan vihjeiden osalta, no ei sekään lupaus ole pitänyt. Ullatus.

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 12:47:11

Mistähän löysit nuo 4kk sitten päivitetyt mainokset? Facebookistako?

Ravimaailma on se media, jossa hommaa tehdään ja vain sitä suosittelen seurattavan...

Päivämäärä:   4.11.24 12:50:48

Googlaamalla Vihjepalvelu Maalikamera aukeaa web sivusto ensimmäisenä. Siellä eletään elokuun alkua.

Jos yrityksen viestintä on Facebookissa, kannattaa se muihin kanaviin kertoa. Ja kaikki eivät käytä Facebookia, onneksi.

Päivämäärä:   4.11.24 12:57:52

Ja tosiaan, tuonne Ravimaailmaan ei eksy kukaan. Hakutuloksissa tulee loppupäässä.

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 13:02:08

Ravimaailmahan on se ykköskanava tänä päivänä Vihjepalveluille. Siellä ollaan listan alimmaisena myös ihan siitä syystä, ettei ollut reiluun kolmeen kuukauteen myyntejä euroakaan, kun oltiin tauolla. Nyt syksy / talvi painetaan taas tosissaan ja yritetään ottaa muutama kiva potti kotiin.

Lähettäjä: Kyllä vain 
Päivämäärä:   4.11.24 13:21:12

Täytyy hämmästellä mikäli joku vielä ostaa ravivihjeitä etenkin Suomi raveihin. Ovat todennäköisesti samaa porukkaa, jotka haksahtavat edelleen näihin hevoskimppa kusetuksiin.

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 13:25:59

Kyllä Suomi raveihinkin moni edelleen pelaa ja asiakaskuntaa ovat mm. he, jotka eivät ehdi itse paneutumaan lähtölistojen psyykkailuun. Sitten on heitä, jotka tekevät sitä työkseen, jolloin syntyy asiakassuhde. Lisäksi on heitä, jotka hakevat joko vahvistusta omille ideoilleen tai joitain yksittöisiä "nostoja", joilla viimeistelevät omat lappunsa.

Päivämäärä:   4.11.24 13:30:02

Laita nyt sitten muihin kanaviin edes viesti missä on ajankohtaisia asioita. Google kun ei tuota Ravimaailmaan pidä minään. Ja jos on aktiivinen firma, ei sen missään kanavassa ole vanhoja uutisia, varsinkin jos on välillä tauolla ja välillä "rivissä".

Toki, jos se on ylivoimaisen vaikeaa, ei se kannata :-)

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   4.11.24 13:38:08

Huomaatko Olli mikä erittäin olennainen ero sinussa ja Kimissä on, sen lisäksi, että toinen teistä kirjoittaa omalla nimellään? No toinen haukkuu toista surutta, kun toinen taas kehuu jopa samalla alalla toimivaa/toiminutta kilpailijaansa, iso ero.

Päivämäärä:   4.11.24 13:48:10

Nimimerkille !!, onko niin että yritykselle ei saa antaa palautetta huonosti hoidetuista asioista? Jos näin on, käsi pystyyn virheen merkiksi.

Minulle ei aikoihin ole tullut eteen yritystä joka ei nettisivuillaan tai facebookissa pidä tietojaan ajan tasalla vaan ohjeistaa kuluttajaa kolmanteen paikkaan jossa tiedot saattavat olla ajan tasalla.

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 13:59:19

Sen kummemmin kenenkään toimintaa kommentoimatta, kannattaa esimerkiksi tutkia näiden muiden palveluntuottajien ottamaa linjaa. Sieltä ihan listan kärkipäästä löytyy mm. erittäin suosittu vihjepalvelu, jolla viimeisin FB päivitys vuodelta 2016. Hyvin löytävät silti asiakkaansa. Nyt oli vaan ainoa tarkoitus päästä taas kerran jollain tekosyyllä hyppimään minun jaloissa. :)

Päivämäärä:   4.11.24 14:21:35

Kertoo paljon alasta. Peliaddiktit myy palvelujaan toisille addikteille. Kukaan ei välitä kuinka asioita hoidetaan, kunhan joku soittaa tai liittyy postituslistalle.

Se että hoitaa itse asiansa huonosti ja perustelee sitä että muut hoitavat vielä huonommin ei kyllä markkinontina ainakaan minua vakuuta. Yleensä yrittäjät joilla perusasiat kunnossa pärjäävät keskimääräistä paremmin, alasta riippumatta.

Mutta jääköön nyt tähän. Eihän ravimaailma millään tavoin vihjeenmyyjiä "tarkasta" tai edes edellytä niiden hoitavan edes yhteiskunnallisia velvoitteita(en tarkoita että Maalikamera olisi jotenkin toiminut vilpillisesti) lain vaatimalla tavalla. Eli sinne päin ei tarvitse olla "Luotettava Kumppani" vaan kuka tahansa kelpaa kumppaniksi.

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 14:26:53

Niin tarkoitushan ei ollutkaan vetäytyä sen taakse, että toiset tekevät asiat huonommin vaan kommentti oli lähinnä tuohon sinun laittamaasi "Minulle ei aikoihin ole tullut eteen yritystä joka ei nettisivuillaan tai facebookissa pidä tietojaan ajan tasalla"

Eli et kovin tarkkaan kylläkään edes vihjepalveluita käynyt läpi, ennenkuin rupesit kertomaan minulle kuinka asioita pitäisi sinun mielestäsi hoitaa.

Jääköön tähän, ei liity ketjun aiheeseen taas kerran mitenkään...

Lähettäjä: rex 
Päivämäärä:   4.11.24 15:52:20

Päädyin ostamaan Maalikameran vihjepaketin Joensuun 65.n .

Lähettäjä: Simo 
Päivämäärä:   4.11.24 21:19:40

Rex, paljonko oli illan palautusprosentti vihjeille?

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 22:00:32

Kun ei rex päivystä niin totean itse. Pieni T65-lappu oli reippaasti voitollinen, porukkalappu niukasti. Suosikkipainotteista ja parempaan ei oikein pystynyt. Kaksareista haettiin Jockas Rita - Mette-Marit. Näistä jälkimmäinen näytti vielä 200j kaksarihevoselta, mutta löi vähän kesken tapojensa mukaisesti.

Toinen kaksarihaku oli Ediman kautta kapeasti kahta kiinnostavinta paria. Nämä olivat lopulta kisan kärkipari, eli Indigo Sisu / Japiro Queen. Tässä olisi pelin voinut suunnitella toisellakin tapaa.

Päivämäärä:   4.11.24 22:07:33

Juurihan tuolla totesit että ei näitä mummorivejä voi vihjata? Nyt sitten näiden lunastukset onkin se juttu?

Outoa?

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 22:19:59

Simo ei taida olla kuullutkaan kultaisesta keskitiestä. Osaava vihjaaja tunnistaa tilanteen ja vihjaa sen mukaan. Välillä mennään suosikkipainotteisesti, mutta välillä haetaan rohkeasti isoa kalaa. Ei siten, että joka ikinen kerta lyödään samalla kaavalla suosikit riviin. Voittava / osaava pelaaja sopeutuu tilanteen mukaan, eikä toista väkisin jotain tiettyä kaavaa. Ei suosikkien pelaamisessa mitään väärää ole silloin kun niihin uskoo, mutta kyllä minä ainakin löydän lähes päivittäin myös potentiaalisia potintekijöitä, eli puhtaita "mummorivejä" harvoin pelaan / vihjaan.

Päivämäärä:   4.11.24 22:55:23

Ei ihme että pelaajasta on tullut vihjepalvelumies. Voitolliseen peliin ei tuolla strategialla voi yltää, se lienee varmaa. Jos kolmeenkymmeneen vuoteen ei yhtään kunnon lunastusta ole tullut, luulisi kokemuksen jo kertovan että taktiikka on väärä. Mutta näitä Kimejä ja Laatuja tarvitaan häviämään tasaisesti, ei pelit muuten pyöri.

LähettäjäKimi 
Päivämäärä:   4.11.24 23:13:10

Kerroppas Simo meille voitollinen strategia sillä välin kun vihjepalvelumies lepää, lupaan pistää kokeiluun ihan tässä lähipäivinä. Kun sinulla on varaa arvostella, uskon että olet itse varsinainen pelimies. Otatko haasteen vastaan, jos otetaan ensi viikolle pienimuotoinen kisa! Siihen toki ovat tervetulleita osallistumaan ihan kaikki palstalaiset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.