Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko ajokerta korvaus

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.10.24 12:21:13

Tuttava kyseli jos pääsisin ajamaan hänen nuorta talven ajan (2v) 2krt viikossa. Itselläni kaksi omaa, joista toinen samanikäinen, eli näille menee toki oma aikansa. Kyseli mitä ottaisin korvausta per ajokerta, itsellä hevosalan koulutuksia ja osaamista ajamiseen, kun sitä omillakin teen, mutta ammattitreenari en ole. Oma tausta vielä enemmän ratsupuolella, niin en osaa sanoa mikä olisi kohtuullinen hinta. Matkakuluja ei juurikaan ole, eli niitä ei tarvisi sisällyttää.

  Re: Paljonko ajokerta korvaus

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.10.24 12:27:37

20 euroa kerta.

  Re: Paljonko ajokerta korvaus

Lähettäjä: Utelijas 
Päivämäärä:   17.10.24 12:29:47

Elä pyydä liikaa tai on entinen tuttava.

  Re: Paljonko ajokerta korvaus

Lähettäjä: Tyhjäpää 
Päivämäärä:   17.10.24 12:45:53

Kun tulet tallille onko varsa valjastettu vai joudutko itse tekemään hoitotoimenpiteet?

Jos joutuu tekemään ajon+hoitotoimenpiteet, menee helposti se pari tuntia, joten 20e kuulostaa todella reilulta hinnalta.

Käytännössä varsan ajamisesta 160e/kk on ihan tuttavalle tarjottu hinta ja jos on tämän jälkeen entinen tuttava, niin ehkä parempi niin.

  Re: Paljonko ajokerta korvaus

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   17.10.24 13:04:09

Riippuu tosiaan monesta asiasta, mutta sano sellainen hinta ettei harmita, jos se sinun hommaksi jää. Jos ei hinta omistajaa miellytä niin hän voi suunnitella muita vaihtoehtoja. Itse en sitä alle 20 eurolla tekisi, vaikka omistaja itse valjastaisi ja huoltaisi.

  Re: Paljonko ajokerta korvaus

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   17.10.24 14:18:36

Itselläni on periaate,etten harrastelijoille maksa ajamisesta.Tekevät sitten tallihommia,jos maksullisia ovat.20e/ kerta on ok ammattilaiselle maksettava esim. hiitinajoon verrattavissa.Hevonen valjaissa valmiina ja huolletaan myös tallin puolesta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.