Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: Arvo(to)n asiakas 
Päivämäärä:   11.10.24 17:49:15

Haastan kaikki Veikkauksen toimia kritisoivat palstalaiset pelilakkoon. Jos et halua totaalilakkoon niin jätä vaikka kaikki muut paitsi la 75-ravit pelaamatta. Katsotaan alkaako Veikkauksella olemaan kykyä kuunnella asiakkaitaan eikä vain 5 hengen testiryhmää. Sieltä on tuupattu kaikkea valhetta myös ulos, täyttä asiakaskunnan aliarvioimista. Itse osaan kyllä tulla toimeen tuolla uudellakin alustalla (vaikka paska tekele onkin), teen lakon tukeakseni sitä suurta joukkoa pelaajia joita tässä vedetään kölin alta.

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   11.10.24 18:05:07

Minä haastan Veikkauksen uusia Toto sivuja halveksivan, näille sivuille kirjoittelijan kirjoituslakkoon loppu elämäksi!

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: Ergele 
Päivämäärä:   11.10.24 18:06:44

Miksi ratanumerot puuttuvat päivän raveista uudessa totossa? Täytän edelleen lappuja ja olisi kiva tietää mihin vitun raveihin ne tekee!!!!! @!#$ pösilöt.

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: nimetön 
Päivämäärä:   11.10.24 18:10:13

Lakko tai mikä tahansa, mutta empä pelaa. Kiitos ahjo! Pelivaihdot ovat jo romahtaneet erittäin rumasti.

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: jes puhuu asiaa 
Päivämäärä:   11.10.24 18:13:17

Näillä sivuilla soisi olevan vain Veikkausta ja uusia sivuja ylistäviä kirjoituksia.

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   11.10.24 18:24:23

Kyllä huomaa, että totoväki on keski-ikäisiä muutoksia pelkääviä kitisijöitä. Muutos on jatkuvaa, koittakaa kestää... Tai lopettakaa palaaminen ja sitä ei todellakaan tarvitse tänne ilmoittaa.

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: AtRisk 
Päivämäärä:   11.10.24 18:35:23

Olen ollut mukana muutamassa tilaus/toimitusketjun hallintaa koskevassa ohjelmistovaihdossa. Ihan sama juttu joka kerta: Vanha ohjelma joka oli suhteellisen paska onkin yhtäkkiä ihan loistava kun uusi tulee - joka on siis ihan paska kun ei toimi täsmälleen kuten vanha. Ja muutaman kuukauden päästä ei haluttaisi vaihtaa siihen vanhaan.
On tässä muutama pikku juttu joita varmaan parannellaan mutta kyllä tämän kanssa toimeen tulee ja moni asia on selvästi paremmin kuin vanha

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.24 18:36:21

mitkä?

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: Abc 
Päivämäärä:   11.10.24 18:38:58

Mukana boikotissa. Ei tipu euroja Veikkauksen ravipeleihin.

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: zepho 
Päivämäärä:   11.10.24 18:48:29

EI PENNIN jeesusta Totoon

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   11.10.24 18:53:01

ei tos kyl mitää parempaa ole mis on vaik päivän poisjäännit ja muut vaihdokset ja miksei kertoimet voi olla samal sivul ja jos suosikkei kattoo listana nii kaikki pitää avaa eriksee miks ihmees ja mikä toi minimipanoshomma on ku aina vaa vaihtaa senki

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: Joensuu 
Päivämäärä:   11.10.24 19:33:50

Ahjo sai tästä kivan pienen lisän cvseen. Ei oo tarvetta toimia vedonlyöntialalla tämän scämmin jälkeen. Ei edes asiakaspalvelussa.. tajuaakohan lähteä itse? Näin kallista virhettä totalisaattorimuotoisen riskitöntä voittoa takovan vedonlyöntitoimiston puolelta ei ihan heti tule mieleen että itse sössii pelivaihdon.

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: Äksy 
Päivämäärä:   11.10.24 19:45:35

Vartiainen vois jo lopettaa urputtamisen , vai saitko jonkun muun tämän tekemään " en itse viitti". Aloituksesi fb tais saada tykkäyksiä ja kommentteja yhteensä 23 henkilöltä ÷et aika surkeaksi tämä teidän ei pelata haaste jää. Samalla teette itsenne naurunalaisiksi, vielä enemmän mitä jo tällä urputuksella olette. Pellejä.

  Re: Haaste pelilakkoon

Lähettäjä: Tip tap 
Päivämäärä:   11.10.24 20:06:47

Ootta te hulluja.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.