Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: Mr Na 
Päivämäärä:   7.10.24 16:20:50

Pelaatteko Jyväskylän T4 vai Rovaniemen T65 ja/tai T4. On siinä peliä friikeille kerrakseen 65% palautuksella😅😅😅....kovat on varmaan pelivaihdot.

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: Mr Na 
Päivämäärä:   7.10.24 16:26:28

On jo 4000-5000 pinnassa nelkkuvaihdot ja 22 klioo T65. Aika huimaa tykitystä. Helposti ylittyy 50 kiloo nelkuissa ha satku T65. Näin arvelen.

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: eepee 
Päivämäärä:   7.10.24 16:34:48

Santtu hakee varman voiton Jockas Ritalla joten paina sille voittajaa.Löydetty taas sopiva lähtö ja putki jatkuu

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.10.24 16:53:56

Kilo se on aloittajalla housuissa

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   7.10.24 17:02:10

onks toi se renoo klioo

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: Simo M 
Päivämäärä:   7.10.24 17:08:15

Otan 20 euron osuuden.

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: Nollatulos 
Päivämäärä:   7.10.24 17:12:23

Syateemissä tienaa treenarit ja ohjastajat. Muut on mopsin osalla. Ja HU ylläpitää tätä kulttuuria toistuvilla kirjoilla yksittäisistä urhoista. Kimpat on sitä fiilistä, eipä muuta.

Ennen oli ravien Tietokirja joskus 70-80 luvulla. Oon nähny ja lukenut. Monta osaa kuten näissä Fokus yms.tietosanakirjoissa. Niissä oli artikkeleja kaikists tulokulmista. Ei vain ravitoimittajien ja niiden saunakavereiden.

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: Mr Na 
Päivämäärä:   7.10.24 17:34:21

Okei. Vetäisin Jockas Ritaa mut kahteen vuoteen en oo pelannu euroakaan Suomen raveihin enkä pelaa. Melki kaikki muutkin ketä tiedän, ovat lopettaneet. Oliko 2013 kun lyötiin kolmeen pekkaan yli 13000€ pelivaihto lauantairaveihin yhdestä pelupaikasta ja vajaa 18000€ lunastuksia. Nyt kukaan meistä ei enää pelaa Suomeen ja muutenkin vähentynyt radikaalisti. Ennen jopa 1500-2000€ päivävaihto oli normaali. Rajusti on menettänyt massia mun osalta kun riitti nää onnettomat pelivaihdot eikä kiinnosta. Ja Ruotsin ravit nyt valovuoden edellä.

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.24 17:45:12

Älä nyt jaksa. Ei noita sun fantasioita kukaan usko. Jos ei kiinnosta, niin he**ettiäkö jauhat samaa levyä joka päivä. Sulla mitään kavereita oo, kukkaan tuollaista jaksais kuunnella.

  Re: Mistä tänään teette tiliä Suomen raveissa?

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   7.10.24 17:46:54

Mr Na, miksi sinua häiritsee Suomen vaihdot jos et niihin itse pelaa tai ole kiinnostunut? Minä en viitsisi edes puuttua millään tavalla Suomen raveihin jos en itse olisi kiinnostunut!

Mr Na, jokin ei nyt täsmää?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.