Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Synteettinen treeni y-rintaremmi

Lähettäjä: Hevari vs Finntack 
Päivämäärä:   3.10.24 20:19:14

Kumman synteettinen y-rintaremmi parempi vai ovatko samanmoista laatua? Hevarilla näky olevan kaksi tollasta rintaremmiä, onko niissä keskenään joku ero? Itsellä vanha nahkainen y-rintaremmi, mutta hajosi kun hevonen säikkyi ja otti parit isommat loikat, ja korjaaminen maksaisi melkein saman verran kuin uusi tuollainen synteettinen rintaremmi. Mietin sitten tässä että ostaisiko uuden rintaremmin kokonaan.

  Re: Synteettinen treeni y-rintaremmi

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   3.10.24 20:43:08

Jos meinaat niitä leveitä, missä heijastintereet, en ole huomannut merkittävää laatueroa näissä. Nyt mulla Hevarin taitaa olla, aiempi oli FT tai Wahlsten, kaikki ollut hyviä eli hinta eellä voi valita oman kokemuksen mukaan.

  Re: Synteettinen treeni y-rintaremmi

Lähettäjä: Hevari vs Finntack 
Päivämäärä:   3.10.24 20:53:59

Oletko huomannut että remmien pinnoite olisi murtunut pitemmässä käytössä?

  Re: Synteettinen treeni y-rintaremmi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.10.24 21:07:04

Wahlstenilta ostin tuomosen melkein heti ko tuli myyntiin vain aikoinaan. Silloin oli muutamia ongelmia kasaanompeluissa, mutta muuten itse materiaali kyllä tosi kestävää. Ei murtunut pinnoite kuin viimeisinä vuosina sään yli tulevasta niskaremmistä.
Muutama vuosi sitten ostin uuden, tuon hevarin. Ihan samaa laatua kuin Wahlsteninkin. Tässä parempi pinnoiltaan tuo niskaremmi, semmosta poikittaista uraa koko ajan niin ei varmaan niinkään herkästi murru. Toisaalta kuuluu aina kiva ääni ko sen vetää soljesta pois :D Mutta itse rintaremmissä ei ole vielä parissa vuodessa tullut juurikaan käytön jälkeä.

  Re: Synteettinen treeni y-rintaremmi

Lähettäjä: Hevari vs Finntack 
Päivämäärä:   3.10.24 21:23:26

Pitääpä käydä hevarin autolla katsomassa olisko autossa rintaremmiä hypisteltäväksi.

  Re: Synteettinen treeni y-rintaremmi

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   3.10.24 21:38:48

Ei oo remmien pinnat mulla murtuneet minkään merkkisistä. Mulla Hevarin nyt, muutaman vuoden käytössä ollu ja ei kyllä mitään kulumaa tai mitään missään. Ovat kyllä kestäviä ollu merkistä riippumatta.

  Re: Synteettinen treeni y-rintaremmi

Lähettäjä: Luru 
Päivämäärä:   3.10.24 22:53:49

Mulla on Hevari, Finntack ja Wahlsten.

- Hevarin rintaremmistä katkesivat ompeleet, remmi aika kovaa materiaalia. Remmeistä kului pinnoite nopeiten.
- Wahlsten kestänyt ok, mutta lukot jotain peltiä ja ruostuvat heti. Remmit suht notkeaa materiaalia, ei ole pinnoite kulunut.
- Finntackin lukot ja remmit ok. Notkeimmat remmit ja kestävimmät lukot näistä kolmesta ja siksi oma suosikkini.

Hevari hajonnut aikaa päiviä sitten, vanhin ( ~ 8 v) Wahlsten käyttökuntoinen, kun on vaihtanut paremmat lukot. Finntack parhaimmassa kunnossa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.