Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Animalintex

Lähettäjä: Miten käytätte 
Päivämäärä:   17.9.24 21:17:20

Hei! Pakkauksessa on ohjeet, mutta kysyisin käyttäjäkokemuksia. Eli mihin "vaivaan" käytätte ja miten? Ilmeisen hyvä tuote, mutta itselle vieras.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.24 01:35:26

Hyvä esim hokin polkemiin jos tulee mätää

  Re: Animalintex

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   18.9.24 06:07:54

Yleensä olen käyttänyt erittäviin haavoihin tai hiertymiin, oli se sitten verta tai mätää. Olen kastellun sen ja sitten sitonut pintelillä tai harsositeellä jos on.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: Impi 
Päivämäärä:   18.9.24 07:31:36

Laitan heti sellaisiin polkemiin ja reikiin joilla on riski vetää imppariksi. Eli oikeastaan aina, varsinkin jos ei ole ihan tuoreeltaan onnistunut sitä havaitsemaan tai jos kelit on kuraisemmat.

Pesen ensin laajalti pesuaineen kanssa niin että vaahto on valkoista. Kastelen kohtuullisesti sopivan mutta riittävän kokoisen palan A:ta ja käärin kiinni. Joskus on käärittävä alapuolelle joku taitos estämään palan valumista tms, kun ei joka paikassa kestä niin hyvin esim yön ajan.

Animalintexiä voi käyttää muutamankin kerran, ei ole niin kertakäyttöinen. Mutta jos on ollut oikeasti mätivämpi juttu ja/tai helteet niin olen kyllä aina vaihtanut uuteen. Jos haava ei juuri eritä mutta on paras kuitenkin hautoa muutama päivä niin voi hyvin mennä sama lappu jos on siistin näköinen.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: Miten käytätte 
Päivämäärä:   18.9.24 08:41:06

Kiitos! Joo tuota olenkin miettinyt että voisiko käyttää useamman kerran, kun onhan se melko tyyristä. Mihin käytätte lämmintä käärettä?

  Re: Animalintex

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.24 10:28:26

Kumpi puoli tulee haavaa vasten, se missä se muovi vai toinen?

  Re: Animalintex

Lähettäjä: Aippi 
Päivämäärä:   18.9.24 10:31:12

Se toinen.
Suositellaan käytettäväksi 12h/kerta.
Näin olen käyttänyt ja tulosta tullut.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: jeah 
Päivämäärä:   18.9.24 10:43:18

Jotenkin katsoin koko otsikon ihan väärin. Jotain eläimiinsekaantumis ketjua oletin. Ei onneksi.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.24 13:06:13

Missä tilanteissa kuivana ja milloin kastellaan, miten tuo materiaali eroaa onko kuiva vai märkä? Koitin itsekin vähän mielenkiinnosta googlata mutta ei äkkiseltään löytynyt mitään tarkempia ohjeita.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: Paras 
Päivämäärä:   18.9.24 15:00:54

Paras asia tämä tuote! Imee haavasta kuin haavasta ”paskan” pois. Myös kaviopaiseisiin olen käyttänyt.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: Rauno 
Päivämäärä:   19.9.24 06:33:06

Kyllä mä olen laittanut muovi pinnan vasten haavaa ja kastellut,ei jää kiinni. Hyvä haavoihin ja hiertymiin.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   19.9.24 07:11:57

Sitten riittääkin pelkkä muovi...se vaikuttava aine on siinä tekokuidussa ja kun sen kostuttaa niin ei todellakaan jää kiinni.
Hyvä että pysyy paikallaan kun on niin liukas.

  Re: Animalintex

Lähettäjä: missuli 
Päivämäärä:   19.9.24 08:12:56

OK, siis kumpi puoli haavaa vasten?

  Re: Animalintex

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   19.9.24 10:20:34

Se muoviton puoli haavaa vasten

  Re: Animalintex

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.9.24 10:37:05

Hyviä ohjeita tällä kertaa, kiitos. Muutama ikävä polkema ollu nyt puolen vuoden aikaan enkä edes tienny että tuo on hyvä apu siihen, kaapista silti löytyy....
Aina oppii uutta !!

  Re: Animalintex

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 15:34:58

Parasta ja pehmeintä erittäviä alueita vasten on naisten inkontenssi suojat, eli virtsankarkailuun tarkoitetut imusuojat. Eivät ärsytä, hankaa eikä nukkaannu. Testattu on omalla iholla, kun piti vuorata muovista tukea 8kk putkeen jos ei ihon satunnaisia happikylpyjä lasketa mukaan. Kaikki muut rätit, imukkeet, suojat jopa kirurgiset tampoonit hankasi ihon vereslihalle. Imee sisälle läheskään kaiken haisematta, hien, eritteet, veren ym. eikä rupea hetkessä muhimaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.