Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Varsan rokottaminen

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   26.8.24 14:18:13

Kertokaa pliis allekirjottaneelle kun oon ihan hoomoilasena. Eli ravivarsan rokottamisesta menny pää sekaisin..
Vuoden sisällä 3 rokotetta annettu ja nyt olis sen oikean rokotteen antaminen läpi elämän eli: jossain suositus puolen vuoden välein 4 vuotiaaksi asti ja jossain kerran vuodessa. Kummin teette ja mistä se vuosi katsotaan: ekasta rokotteesta vai siitä viimeisestä minkä varsa on saanut?
Jospa joku järkevä sais mun ajatuksen tästä kiinni ja kertois tyhmälle :D

  Re: Varsan rokottaminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.24 14:47:21

Ensimmäinen rokote n 6 kk iässä,tämän jälkeen kaksi tehostetta,juurikin ne kolme rokotetta.Tämän jälkeen rokotukset ravihevosella voimassa 12 kuukautta siitä viimeisestä,kolmannesta rokotteesta.Saathan toki antaa kaksi vuodessa,mikäli haluat,itse pidän sen 12 kuukautta väliä,ei tarvitse jatkuvasti ressata onko hevonen varmasti terve rokottaessa...Tämä käytäntö koskee influenssarokotteita,Herpesrokotteet taas eriasia.

  Re: Varsan rokottaminen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.8.24 14:51:32

Viimeisestä. Itse rokotutan influenssan noin puolen vuoden välein koko ajan. Kilpailukausi ja menestys määrittelee rokotus ajankohdan. Kun rokotuttaa vuoden välein, niin saattaa rokotus ajankohta tulla "väärään" aikaan keskelle menestystä.

  Re: Varsan rokottaminen

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   26.8.24 15:01:08

Kiitos :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.